Kerro Kirkkonummesta, myös Masalasta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti perheineen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti perheineen

Vieras
Millaista siellä on lapsiperheellisenä asua? Onko kerhoja, puistotoimintaa, vertaistukea (siis muitakin äitejä, jotka pitää lapsia kotihoidossa) tms. Millä aluella et missään nimessä haluaisi asua?

Kiitos suuresti jos viitsit kertoa!

mulla ainakin vaan hyviä kokemuksia, oli äitiyslomalla mll:n kerhoa ja vauvajumppaa ja vauvauintia ym. seurakunnanjärjestämää toimintaa, kauppoja täällä ei ole eikä oikeen puistotoimintaa, mutta lapsiystävällinen kunta, masalaan en ikinä muuttais, muuten kaikki alueet on kyllä kivoja.

tosin täytyy sanoa että työmatkaliikenne on kamala!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti perheineen :
Miks et muuttas Masalaan? Aika pieneltähän se näyttää. Kuljitko junalla töihin? Hkiin?

tuolla masalassa asuu kaikki "sosiaali" tapaukset (mustalaiset, pakolaiset ym) siellä on aika rauhatonta, paljon vuokra-asuntoja ainakin keskustassa, juna yhteydet sieltä on hyvät.mun on pakko kulkea autolla koska työpaikka on espoossa sillein että en voi busseja ja junia käyttää, enkkä ehtisi silloin lapsia hakea tarhasta jos kayttäisin.

koko kirkkonummi on selllainen pieni maalaispitäjä, vaikka täällä onkin paljon asukkaita, niin ne jakautuvat hyvin maaseudulle, palvelut tosin laahaavat perässä, koksa kunta ei pysty järjestämään palveluita sitä tahtia kuin kuntaan muuttaa väkeä!

Alkuperäinen kirjoittaja gissa:
mulla ainakin vaan hyviä kokemuksia, oli äitiyslomalla mll:n kerhoa ja vauvajumppaa ja vauvauintia ym. seurakunnanjärjestämää toimintaa, kauppoja täällä ei ole eikä oikeen puistotoimintaa, mutta lapsiystävällinen kunta, masalaan en ikinä muuttais, muuten kaikki alueet on kyllä kivoja.

tosin täytyy sanoa että työmatkaliikenne on kamala!!!

tähän pitää lisätä että on siis ruokakauppoja :)

Yhteistyössä