Kerro jotakin hyvää tietämästäsi palstalaisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lispetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja onhan meillä @m1es

Vihattu ja tykätty. Minä tykkään hänen huumoristaan ja hän laittaa upeita kuvia tsainan naiskaunottarista. Me molemmat ollaan taipuvaisia tykkäämään ihanista tsainapimuista. Usein kyllä hirvittää kun he ovat niin teinimäisiä vaikka ovat jtn 30 v kai?

Ja tykätään hieman ärsyttää palstan kalkkismammoja 😁

Ps. On se kyllä varmaan terveellisestä ravinnosta, ja perintötekijöistäkin kiinni koska näin kuvan salarakkaastani 10 vuotta sitten, ja hän ei ole siitä vanhentunut päivääkään 😘
Setis on tuonut (iästään huolimatta) pirteää uutta verta palstalle. Kertoo pääasiassa onnestaan salarakkaan kanssa, mutta miksi elämän muuttumisesta valoisaksi monen vuoden harmauden jälkeen pitäisi vaieta? "Tsainakerhon" oikeutettu kunniajäsen.

Setiksen kuten Krutin, Rättiväsyneen ja Kalamiehenkin naismaku suosi selkeästi runsaampia muotoja. Jostakin syystä sutjakka muoto ja koko monen mielessä yhdistyvät alaikäisyyteen. Laitankin tähän tuoreen musiikkivideon, jossa esiintyy tänä vuonna 25 vuotta täyttävä Lexie Liu Kiinan Hunanista. Lahjakas nainen, säveltää ja sanoittaa itse kaiken musiikkinsa.

Viimeksi muokattu:
Onpas melkonen perseennuolentaketju. Ihan naurettavaa kehua, että erilaiset ihmiset tulee keskenään toimeen kun aika moni aika samanmielinen täällä.

Ja pitääkö suhtautua kaikkiin positiivisesti jos joku esim. levittää tahallaan propagandaa?

Ei kai sillä oo mitään merkitystä mitä tällä palstalla sanoo. Mut jos olis niin kyllähän tahallinen valheiden levittely on eri asia kuin "mielipiteet".

Ennen täällä oli hyvääkin porukkaa... nyt niistä 90 pros häippässy.
Sinä et selvästikään kuulu tuohon kymmeneen prosenttiin....

M1es olisi täydellinen, jos hänelle suoritettaisiin kemiallinen kastraatio. Ja koska sen toimenpiteen kesto on vain 5 v., niin voisin ystävyyden ja avunannon merkeissä varata hälle Terveystalolle operaatioajan aina 5 v.välein. :) En tiedä, saako siihen Kela-korvausta, mutta jos ei saa, voin maksaa.
:ROFLMAO:
Jotenkin minulla on sellainen kutina, että ehdottamasi käsittely tuottaisi minulle enemmän haittaa kuin muutama koronapiikki. Kiitos kuitenkin avokätisestä tarjouksesta, sinähän et edes henkilökohtaisesti ole fyysisessä "riskiryhmässä" (no ehkä kuitenkin henkisessä).

Seuraavaksi eilen lupaamani kiitokset sinulle, @Echo:

Tosi, mutta enpä tiedä, laskenko sen positiiviseksi puoleksi.

Hiinä ja hiinä
On se ainakin minulle.
Tässä samalla kerron, kuinka @Echo parantaa parisuhteeni laatua.
Vaimoni ei ihan aina täydellisesti kestä loputonta haluani väitellä, kyseenalaistaa ja takertua detaljeihin.
Echo on palstan kautta tarjoutunut sijaismaaliksi (kuten ajoittain myöskin @Lispetti) ja niin meillä kotona keskustelu on rauhallisempaa. Sovintoseksiä on entistä harvemmin mutta muuta riittää.
Sekä minä että Echo reagoimme tasaisen varmasti tsainakuviin - tosin eri suuntaisesti. Hän on kuitenkin vahvistanut uskoani visuaalisuuden voimaan. 🤩

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: setis ja Lispetti
t, tätis 50+, jolla oli just ihan järkyt ovulaatiokivut. Harvemmin niitä enää tulee, mutta kyllä, kyllä se munasolu sieltä vielä irtosi, totesi gynetäti ;)

Peace and Love kaikille ❤
Peace and babies!
Nyt sinulla on mahdollisuus todelliseen iltatähteen
dancing-happy-star-smiley-emoticon.gif
(jollaisesta joka toinen naisjulkkis nykyään haaveilee). (y)
Sweet-Baby-sweety-babies-25909592-2560-1600.jpg

• Rakkaus
Reactions: Lispetti
Onpas melkonen perseennuolentaketju. Ihan naurettavaa kehua, että erilaiset ihmiset tulee keskenään toimeen kun aika moni aika samanmielinen täällä.

Ja pitääkö suhtautua kaikkiin positiivisesti jos joku esim. levittää tahallaan propagandaa?

Ei kai sillä oo mitään merkitystä mitä tällä palstalla sanoo. Mut jos olis niin kyllähän tahallinen valheiden levittely on eri asia kuin "mielipiteet".

Ennen täällä oli hyvääkin porukkaa... nyt niistä 90 pros häippässy.
Luitkohan aloitusta!

@m1es ,
Onneksi olen huomannut @mies nikillä olevan puutteita, pelästyin jo monta aikaa että hän on täydellinen.😁
m1es nikillä on hyvä huumori ja yleistieto on kohdillaan + erityisalojen tietämys. Hän on myös aito besserwisser! 😁
Jos pitäisi nopeasti saada tietää jotakin niin kysyisin m1es:ltä.👍 Osan hän kyllä kyttää Googlesta, hän viitsii nähdä vaivan. En ole unohtanut, että kerrankin hän penkoi minulle vähän harvinaisemman Helmut Lotin biisin mitä en löytänyt mistään.😍 Mies on avulias.👍
Jos m1es ja Echo ”riitelevät” niin ei kannata huolestua, he käyttäytyvät välillä kuin vanha aviopari: ukko vahtaa tsainoja ja eukko toruu vieressä.😂
Tai sitten kinaavat jostakin muusta - tätä on hauska seurata.🫣

Lisäksi m1es on mukava palstatuttava. Jos hän on pitkiä aikoja pois niin tuntee, että jotakin puuttuu ja häntä kaipaa.🤷‍♀️
@Lispetti on palstalainen, joka saa minut todellakin uskomaan siihen mitä hän julistaakin, miehet ja naiset ovat erilaisia.
980x.jpg

Hänen kanssaan on helppo olla samaa mieltä monesta asiasta kun jotkut kantansa taas saavat veren (melkein) kiehumaan. Mutta eri mieltä ollessammekin hän "rakastaa vihollistaan". Todellinen leijonaäiti teini-ikäisille lapsilleen ja loputon jekkujen keksijä, Lissulassa ei taatusti ole tylsää viikonloppuisin.

Lissu pitää musiikista. Siksi lisää päivän artistiani, Lexie Liu. Onko Lissu musta vai valkonen enkeli? Videon sanoitus saattaisi kiinnostaa Echoakin, jos hän sellaisia tunnustaisi seuraavansa.

Viimeksi muokattu:
@-roosaruusa- on palstalaisista se, jonka kanssa tunnen eniten "sielujen sympatiaa". Hän tekee fyysystä ulkotyötä, mutta on sivistyneempi ja suurempi humanisti kuin 95% tuntemistani akateemisesti koulutetuista naisista. IHMINEN. Turhaan en aikanaan valinnut häntä toiseksi kumppanikseni autiolle saarelle...
IRL tulisimme luultavasti vielä paremmin toimeen kuin tällä palstalla, Avoimet onnittelut roosaruusan miehelle, olet löytänyt perfect matchin. (y)

• Tykkää
Viimeksi muokattu:
@diogenes57
on täällä suht uusi
nikki johon ihastuu ensilukemalla, hänen kirjoitukset ovat kauniita, innostavia, karuja, surullisia ja huumoriakin tulvillaan, mutta Dion tekstit ovat siinä mielessä erityisiä, että kun luen niitä niin mieleeni piirtyy kuva asioista. Näen jopa maisemat!🤷‍♀️❤️

Jokaisella pitäisi olla oma Dio. Voisi vain istua ja kuunnella. Olet ehdottomasti palstan paras kirjoittaja ja vaikutat oikein hyvältä ja ihanalta ihmiseltä.❤️

Ettei Dio vaan olis kirjoittanut joskus ihan kirjojakin?🤔

• Tykkää
Reactions: ruuttis
@diogenes57
on täällä suht uusi
nikki johon ihastuu ensilukemalla, hänen kirjoitukset ovat kauniita, innostavia, karuja, surullisia ja huumoriakin tulvillaan, mutta Dion tekstit ovat siinä mielessä erityisiä, että kun luen niitä niin mieleeni piirtyy kuva asioista. Näen jopa maisemat!

Jokaisella pitäisi olla oma Dio. Voisi vain istua ja kuunnella. Olet ehdottomasti palstan paras kirjoittaja ja vaikutat oikein hyvältä ja ihanalta ihmiseltä.

Ettei Dio vaan olis kirjoittanut joskus ihan kirjojakin?
DG on mulla paluuta rauhalliselle, ihanalle 80-luvulle.
Ei kiirettä. Räystäästä tippui maaliskuussa vesi, aurinko paistoi, talitintti lauloi ja mä laitoin sukset jalkaan.
Luettiin kirjoja.

Elämä oli yksinkertaista ja ihanaa. Toki lapsuus on aina sitä kelle tahansa ja minä aikakautena tahansa, mutta onneksi en ole kasvanut nykyaikana.

@diogenes57
on täällä suht uusi
nikki johon ihastuu ensilukemalla, hänen kirjoitukset ovat kauniita, innostavia, karuja, surullisia ja huumoriakin tulvillaan, mutta Dion tekstit ovat siinä mielessä erityisiä, että kun luen niitä niin mieleeni piirtyy kuva asioista. Näen jopa maisemat!

Jokaisella pitäisi olla oma Dio. Voisi vain istua ja kuunnella. Olet ehdottomasti palstan paras kirjoittaja ja vaikutat oikein hyvältä ja ihanalta ihmiseltä.

Ettei Dio vaan olis kirjoittanut joskus ihan kirjojakin?
Elä kehtoo, sanoisi svolaene.

• Haha