V
"vieras"
Vieras
Hei,
olen kosmetologi opiskelija ja teen opinnäytetyötä aiheesta akne.
Minua kiinnostaa erityisesti aknen psyykkiset, fyysiset ja sosiaaliset vaikutukset.
Aihe on arka ja henkilökohtainen. Paperikyselyssä vastauksia tuli harmillisen vähän.
Toivoisin, että Sinulla olisi hetki aikaa vastata alla oleviin kysymyksiin rehellisesti ja itseäsi kuunnellen. Voit myöskin kirjoittaa avoimesti kysymyksiä apuna käyttäen.
Toivottavasti tavoitan teitä täältä verkon kautta, jokaisesta vastauksesta ISO KIITOS!
Terveisin Jenni.H
akne2011@gmail.com
Ikä?
Sukupuoli?
Milloin akne puhkesi, onko se diagnosoitu?
Kuinka aknea hoidetaan/hoidettiin? Mistä saat/sait apua?
Oletko käynyt kosmetologilla aknen vuoksi?
Onko sinua kiusattu aknen aiheuttamien ihomuutosten takia? Jos on, kuinka?
Oletko pystynyt puhumaan aknesta jollekulle, kenelle?
Jos olet alaikäinen, huolehtivatko vanhempasi että saat asianmukaiset tuotteet ja hoidon ihollesi?
Esiintyykö aknea muilla perheenjäsenillä?
Ovatko aknen aiheuttamat ihomuutokset vaikuttaneet elämääsi, miten?Kerro omin sanoin.
Oletko jättäytynyt pois jostakin menosta aknen vuoksi?
Kuinka akne on vaikuttanut itsetuntoosi?
olen kosmetologi opiskelija ja teen opinnäytetyötä aiheesta akne.
Minua kiinnostaa erityisesti aknen psyykkiset, fyysiset ja sosiaaliset vaikutukset.
Aihe on arka ja henkilökohtainen. Paperikyselyssä vastauksia tuli harmillisen vähän.
Toivoisin, että Sinulla olisi hetki aikaa vastata alla oleviin kysymyksiin rehellisesti ja itseäsi kuunnellen. Voit myöskin kirjoittaa avoimesti kysymyksiä apuna käyttäen.
Toivottavasti tavoitan teitä täältä verkon kautta, jokaisesta vastauksesta ISO KIITOS!
Terveisin Jenni.H
akne2011@gmail.com
Ikä?
Sukupuoli?
Milloin akne puhkesi, onko se diagnosoitu?
Kuinka aknea hoidetaan/hoidettiin? Mistä saat/sait apua?
Oletko käynyt kosmetologilla aknen vuoksi?
Onko sinua kiusattu aknen aiheuttamien ihomuutosten takia? Jos on, kuinka?
Oletko pystynyt puhumaan aknesta jollekulle, kenelle?
Jos olet alaikäinen, huolehtivatko vanhempasi että saat asianmukaiset tuotteet ja hoidon ihollesi?
Esiintyykö aknea muilla perheenjäsenillä?
Ovatko aknen aiheuttamat ihomuutokset vaikuttaneet elämääsi, miten?Kerro omin sanoin.
Oletko jättäytynyt pois jostakin menosta aknen vuoksi?
Kuinka akne on vaikuttanut itsetuntoosi?