Kerrankin kun mä löydän miehen josta tykkään ja ihastun, hänkin tuntuu vähän ihastuneen minuun, miksi sen pitää olla varattu??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 5v sinkkuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
5

5v sinkkuna

Vieras
Olen ollut kohta 5v sinkkuna, 25 vuotias olen

Harvoin tapaan miehiä, kun en baarissakaan käy, nyt kun sitten olen tavannut ja ihastunut se on varattu.

Tämä on niin ihana tunne, odottaa toisen puhelua puhelin kädessä, jos on ollut juttua kahvilla käymisestä tms

oi MIKSI MIKSI MIKSI mulle käy aina näin, enkä löydä ihanaa miestä joka olisi vapaa.

Kurjaa. :(
Itse olen naimisissa ja totaalisen rakastunut mieheni kaveriin, joka kylläkin sinkku. Mutta minä siis en. Vielä ei olla menty sen pidemmälle, mutta varmasti sekin tilausuuden tullen vielä tapahtuu.

Oli puhetta, että tänään voisi mennä kahville. Äsken soitti ihan toinen tuttu ja sydän pomppasi kurkkuun saakka, perhoset tuli vatsaan jne, kun en tiennyt kuka sieltä soittaa. Tämä on niin kamalan ihana tunne, ellen voi miestä saada, haluaisin tunteesta eroon

yleensä jos joku on viehko niin sen on joku muukin huomannu. Ja se on viehko, koska se on hioutunut jonkun kanssa jo.

Sitten on semmoisia ihmisiä, joille se ei ole vahinko että viehtyy valmiiksi varattuun. Käsittelemätön oidipuskompleksi, sanoisi Freud. Mies on sitten viehko nimenomaan koska se on varattu.

Yhteistyössä