Kerrankin jotain halvalla Huutonetistä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "alkup."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"alkup."

Vieras
Oon jo pidemmän aikaa katsellut lapselle talvihaalaria sekä kirppareilta että Huutonetistä. Yleensä Huutonetin hinnat on sit vielä hunajampaa kuin kirpparilla (käytetyistä puvuista saa maksaa yli 50 euroa). Vaan minäpä bongasin puvun 25 eurolla postikuluineen! Oli Osta heti -hinta ja kerrankin olin oikeassa paikassa oikeaan aikaan :) Oon kyllä supertyytyväinen :)

Mä tein kans kerrankin löydön huutiksessa. Pari kertaa käytetyt luistimet (ovh n.50 euroa) kuudella eurolla. Oon aina ollut sitä mieltä että siellä on kaikilla liian korkeat hinnat. Kiva kun löytää =)

[QUOTE="hei";22226032]Mulla on siellä ihan uus puku myynnissä tolla viidelläkympillä. ;) Merkkipuku, mutta valitettavasti meni oma kokoarvio pieleen.[/QUOTE]

Joo tää vaan oli sitä yhtä tiettyä merkkiä, kun mä välttämättä haluan aina :D Oon kyllä hypertyytyväinen :):):)

[QUOTE="alkup.";22225832]Oon jo pidemmän aikaa katsellut lapselle talvihaalaria sekä kirppareilta että Huutonetistä. Yleensä Huutonetin hinnat on sit vielä hunajampaa kuin kirpparilla (käytetyistä puvuista saa maksaa yli 50 euroa). Vaan minäpä bongasin puvun 25 eurolla postikuluineen! Oli Osta heti -hinta ja kerrankin olin oikeassa paikassa oikeaan aikaan :) Oon kyllä supertyytyväinen :)[/QUOTE]

Mun mielestä 25 euroa käytetystä on paljon. Itse ostin UUDEN Reimatec-haalarin hintaan 49, 50 euroa lastenvaatekaupasta.

[QUOTE="vieras";22226087]Mun mielestä 25 euroa käytetystä on paljon. Itse ostin UUDEN Reimatec-haalarin hintaan 49, 50 euroa lastenvaatekaupasta.[/QUOTE]

25 euroa postikuluineen eli hintahan ei sit oo kuin joku 16 euroa. Mun mielestä käytetystä se ei todellakaan ole paljoa, kun oli kuitenkin täysin ehjä ja hyväkuntoinen.

[QUOTE="alkup.";22226139]25 euroa postikuluineen eli hintahan ei sit oo kuin joku 16 euroa. Mun mielestä käytetystä se ei todellakaan ole paljoa, kun oli kuitenkin täysin ehjä ja hyväkuntoinen.[/QUOTE]

Tulihan se sulle maksamaan sen 25 euroa eikä 16 koska jouduit myös maksamaan myös pk:t.

[QUOTE="vieras";22226087]Mun mielestä 25 euroa käytetystä on paljon. Itse ostin UUDEN Reimatec-haalarin hintaan 49, 50 euroa lastenvaatekaupasta.[/QUOTE]

Ei ole ihan helppo tehdä näitä löytöjä, joten siinä mielessä vertailu ei ole reilua. Mä en ole ikinä tässä kaupungissa löytänyt oikean kokoisia noin halpoja merkkihaalareita mistään :(

[QUOTE="alkup.";22226139]25 euroa postikuluineen eli hintahan ei sit oo kuin joku 16 euroa. Mun mielestä käytetystä se ei todellakaan ole paljoa, kun oli kuitenkin täysin ehjä ja hyväkuntoinen.[/QUOTE]

mulle taas KÄYTETTY on aina KÄYTETTY, enkä todellakaan maksa käytetystä haalarista kymppiä enempää enkä välttämättä sitäkään, olkoot kuin siisti hyvänsä.

[QUOTE="vieras";22226291]mulle taas KÄYTETTY on aina KÄYTETTY, enkä todellakaan maksa käytetystä haalarista kymppiä enempää enkä välttämättä sitäkään, olkoot kuin siisti hyvänsä.[/QUOTE]

No voi sinua. Et varmaan käytettyä autoakaan tai taloa voi ostaa?

Ei ole ihan helppo tehdä näitä löytöjä, joten siinä mielessä vertailu ei ole reilua. Mä en ole ikinä tässä kaupungissa löytänyt oikean kokoisia noin halpoja merkkihaalareita mistään :(

Siis oliko tuo ostamani Reimatec-haalari sinusta "löytö"? Kai se sitten oli. Ovh oli 100e joten oli -50%. Ehkä siinä voi tosiaan jo puhua löydöstä. Itse pidän vasta -70% varsinaisena löytönä. Näitä löytöjä olen tehny aika paljon. Ostin juuri Lennen karvalakin lapselle UUTENA -70% ja tuli siis maksamaan alle 6 euroa...

[QUOTE="vieras";22226479]Siis oliko tuo ostamani Reimatec-haalari sinusta "löytö"? Kai se sitten oli. Ovh oli 100e joten oli -50%. Ehkä siinä voi tosiaan jo puhua löydöstä. Itse pidän vasta -70% varsinaisena löytönä. Näitä löytöjä olen tehny aika paljon. Ostin juuri Lennen karvalakin lapselle UUTENA -70% ja tuli siis maksamaan alle 6 euroa...[/QUOTE]

On se löytö :) Voit onnitella itseäsi. Edes Reiman tehtaanmyymälä ei anna kuin 30-40% alennusta alennuskausiaikaan. Muulloin myydään ihan normihinnalla.

[QUOTE="vieras";22226250]Tulihan se sulle maksamaan sen 25 euroa eikä 16 koska jouduit myös maksamaan myös pk:t.[/QUOTE]

Niin no eriävä mielipide. Jos mä lähden täältä kirppareille niin pelkät bensat on mulle sen 15 euroa vähintäänkin (asutaan korvessa) eli en mä kyllä laske niitä postikuluja siihen mukaan, kun ei tarvitse sit niiden takia lähteä mihinkään (korvessa kun tuo kotiinkuljetus on ilmaista, kun postiin sen verran pitkä matka).

Yhteistyössä