sininen vai hopea?Alkuperäinen kirjoittaja kikkelsson:no auttakaa nyt joku mihin tolla avaimella pääsee?
noitten lisäks viel joku tuubi mulla?????hjelppaAlkuperäinen kirjoittaja Malla-:muistaakseni se sininen oli kassakoneeseen, mutta vaatii ensin sen koodin!
EIkö sieltä ilmastointilaitteesta tippunut avain lattialle kun laitoit sen päälle? Se käy yhteen niistä ovista!
Mulla on jäljellä hiustenkuivaaja, kampa (?), terä (?) ja palanen peiliä, eikä aavistustakaan mitä niillä vois tehdä!!!
oiskohan sillä tuubilla pitänyt kiillottaa se terä?Alkuperäinen kirjoittaja argh:noitten lisäks viel joku tuubi mulla?????hjelppaAlkuperäinen kirjoittaja Malla-:muistaakseni se sininen oli kassakoneeseen, mutta vaatii ensin sen koodin!
EIkö sieltä ilmastointilaitteesta tippunut avain lattialle kun laitoit sen päälle? Se käy yhteen niistä ovista!
Mulla on jäljellä hiustenkuivaaja, kampa (?), terä (?) ja palanen peiliä, eikä aavistustakaan mitä niillä vois tehdä!!!
en minä ainakaan oo saanut sitä liikkeelle..Alkuperäinen kirjoittaja naappuli harmaana:Onko siinä yhdessä keltaisessa tuolissa oleva harmaa laatikko (?) tms. hämäystä??
Miten siihen pääsee käsiksi........
...ja kännykästä saa koodin tietsikalle, mutta että mitä sitten se jälkeen....Alkuperäinen kirjoittaja Malla-:ilmastoinnin kun sai päälle niin eikös sieltä tippunut avain?
Mää oon junnannut tämän kans jo reilu tunnin niin oon unohtanut mistä noita löytyy..
käyntikortin takana on koodi muistaakseni kännykkään...