Kerranki lankesin ostoskanavan tuotteeseen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siivooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mua ihmetyttää eniten se, miten se kaikki vesi mahtuu/pystyy imeytymään siihen mikrokangaspalaan... Onhan se imukykyistä, mut rajansa silläkin... Siispä moppaan edelleen froteella ja lattialastalla. Hanskat kädessä!

Alkuperäinen kirjoittaja +:
Mua ihmetyttää eniten se, miten se kaikki vesi mahtuu/pystyy imeytymään siihen mikrokangaspalaan... Onhan se imukykyistä, mut rajansa silläkin... Siispä moppaan edelleen froteella ja lattialastalla. Hanskat kädessä!

Höyrystyy nääs!

Mulla on myös höyrymoppi enkä kyllä ikuna enää tavallisella lattioita pese. Samaa mallia ei ole, olisko Hobby Hallista tilattu, sain sen äiskältä joululahjaksi :)

Tosi helposti tulee puhdasta, ei tarvii lattioita hinkata puolta päivää eikä myöskään tarvii käyttää pesuaineita. Mun selkä ei myöskään tykänny siitä kun tavallisella mopilla kun tulee mopattua sivulta toiselle mutta tällä kun lykitään ees taas nii on paljo parempi selkäparalle :D Tietenki sitä tavallisellaki mopilla voi sillee lykkiä mutta vähän se on sitten huiskimista..

Ihan oikeesti ei se mikrokuitu jaksa imeä sitä vesimäärää!!! Itselläni on se kauppakanavan höyrymoppi... Olen kyllä muuten siihen erittäin tyytyväinen, tarttee vaan kuivailla sen jälkeen.

Höyrymopit pilaavat pitemmän päälle lattiamateriaalit korkean lämpötilan vuoksi eikä siivousalan asiantuntijat käytä sitä. Mikrukuitu on sen sijaan pop, niihin ei tarvita vettä eikä pesuaineita vaan pyyhitään nihkeällä puhtaaksi. Itse asiassa lattioiden siivouksessa ei koskaan pidä lotrata veden kanssa. Näin sanoi siivousalan asiantuntija- siskoni kun harkitsin itsekin höyrymoppia. Asutaan uudessa talossa ja en halua pilata lattioita sillä.

Koska inhoan siivoamista, kaikki helpottavat apuvälineet kiinnostavat. Ostoskanavan mopissa oli varresta irroitettava osa muiden kuin lattioiden siivoamiseen. Vesisäiliö näytti tosi pieneltä, onko kokemusta kuinka monta minuuttia sillä pystyy siivoamaan yhtäsoittoa ja pitääkö täytön jälkeen odotella ennenkuin alkaa höyrystymään? Kertokaa te joilla on kokemusta, kiitos.

Yhteistyössä