Hyvä mineraalimeikkivoide?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bibi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bibi

Vieras
Suositelkaa hvyiä mineraalimeikkivoiteita. Minulla on nyt L'oreal true match minerals mineraalimeikkivoide, mutta purkki alkaa olla loppu. Ihan tyytyväinen olen itse tuotteeseen muuten ollut, mutta ihoni on epäpuhdas ja näppyläinen ja luin, että tuo tuote voi jopa pahentaa epäpuhdasta ihoa sisältämänsä silikonin vuoksi. Katselin eilen kutsuilla Avonin vastaavaa tuotetta, mutta myyjällä ei ollut näytettä, joten en päässyt kokeilemaan, enkä lukemaan tuoteselostetta. Koska käytän pohjaa kuitenkin päivittäin, haluaisin saada tuotteen jota myös ihoni kestää päivittäin, joten olen myös valmis hieman panostamaan.

Loeralin mineraalimeikit ei oo aitoja mineraalimeikkejä, ne sisältää paljon muutakin ku mineraaleja. Aidot mineraalimeikit sisältää vaan mineraaleja. Yks hyvä on everyday minerals, löytyy googlettamal. Ne tilataan netin kautta amerikasta, eli nyt saa jonku verran kurssivoittoakin. Sieltä saa tilata ilmasen näytepakkauksen ja postikuluja tulee joku 3 e. Mulla riitti ne näytteetki aika kauan!

Toinen on mineralissima, niillä on suomalainenkin nettisivu. Ainakin niitten viimeistelypuuteri on ihana! Sit on olemas paljon muitakin merkkejä, mut nää kaks on huomattavasti halvempia ku moni muu...

Niin, ja mineraalimeikkivoiteita (siis nestemäisiä) ei oo olemassakaan, vaan mineraalimeikkipuutereita! Mulla tosi huono iho, mut silti peittää hyvin.

Tuota epäpuhtauksien aiheuttamista peruteltiin nimenomaan tuolla ihohuokosten tukkeutumisella ja ihotyyppini on juuri sitä lajia joka tukkeutuu herkästi ja siten saan näppyjä huolellisesta puhdistuksesta huolimatta.

En kovin mielelläni tilaisi mistään, ainakaan ilman että voin ensin nähdä ja kokeilla tuotetta, kun jo pelkän oikean sävyn löytäminenon aika vaikeaa. Saisiko mitään hyvää merkkiä kaupoista tai kemppareista?

Alkuperäinen kirjoittaja mineraalimeikkaaja:
Niin, ja mineraalimeikkivoiteita (siis nestemäisiä) ei oo olemassakaan, vaan mineraalimeikkipuutereita! Mulla tosi huono iho, mut silti peittää hyvin.

Joo tämän tiedän kyllä, jostain syystä vain noiden puuterimaistnkin tuotteiden kyljessä lukee mineraalimeikkiVOIDE :D

minuakin kiinnostaisi mineraalimeikit yleisesti. Lähinnä kuitenkin tuo pohja. Millaisia on esim. The Body Shopin tuotteet? En mielelläni tilaile netin kautta, vaan ostan ihan liikkeestä.

Itse olen ainakin ollut tosi tyytyväinen Avonin tuotteeseen. On helppokäyttöinen, huomaa heti eron muihin tuotteisiin verrattuna. Mulla on kans herkästi tukkeutuva iho. mutta tuosta ei ole tullut mitään.

Tilaapa Everyday Mineralsilta näytepakkaus, pääset testaamaan sävyjä ja tuntua. Itse olen näihin tykästynyt jo vuosia sitten ja lämpimästi voin suositella lafkaa, tilaukset ja laskutus toimii hyvin. Jenkeistä tilatessa kannattaa muistaa, ettei tilaa liian suurella summalla, niin ei tarvitse maksaa tullia.

http://www.everydayminerals.com/

Niin se vaan on et jos haluu edullisia mineraalimeikkejä pitää uskaltaa tilata netistä. Monilta voi tilata näytepakkauksen ja siten testata eri sävyjä. Ainaki toi everyday mineralsin kokeilupakkaus oli ilmanen, postikulut vaan piti maksaa. Ja mineralissimalta pystyy tilata kaiken miniversiona ja maksaa n. 1 e/kpl. Suosittelen et kokeilet!

Alkuperäinen kirjoittaja mineraalimeikkaaja:
Niin se vaan on et jos haluu edullisia mineraalimeikkejä pitää uskaltaa tilata netistä. Monilta voi tilata näytepakkauksen ja siten testata eri sävyjä. Ainaki toi everyday mineralsin kokeilupakkaus oli ilmanen, postikulut vaan piti maksaa. Ja mineralissimalta pystyy tilata kaiken miniversiona ja maksaa n. 1 e/kpl. Suosittelen et kokeilet!

En välttämättä kaipaa mitään nimenomaan edullista tuotetta, vaan HYVÄn tuotteen jokapäiväiseen käyttöön, vaikka sitten olisi kalliimpikin. Eikö tosiaan mitään tuotteita saa kemikalioista, vaan ovatko ne todela kaikki (markettilaatuja lukuunottamatta) tilaustuotteita?

Mulla Jane Iredalin mineraalimeikkivoide. Ostin paikalliselta jälleenmyyjältä. Ainakin kehuivat sisältävän enemmän pigmenttejä kuin moni muu. Peittää siis hyvin.

Tarkennettuna mulla on siis meikkipohjavoide, peittää tarpeeksi hyvin. Hinta oli n. 50 ?. Kestää mulla lähes vuoden, vaikka käytän lähes joka päivä.

Kokeilin Mineralissimalta meikkipuuteria ja chiffon finishia. Olivat todella hyviä! Nopeasti tulivat perillekin. Ainoastaan täydellisten (?) inci-listojen puuttuminen jäi hieman häiritsemään.

Käytin aiemmin myöskin Lorealin "mineraali"meikkipuuteria, kun en paremmasta tiennyt. Useita purkkeja niitäkin meni, ei siinä mitään. Mutta ihan selkeästi iho tykkää enemmän Mineralissimasta.. minulla on rasvoittuva iho, mutta Mineralissiman meikki pysyy uskomattoman kauan hyvänä naamalla!

Voin suositella kokeilemaan Mineralissimaa - Jatkan ainakin itse kokeilua :)

Onko http://images.chickadvisor.com/item/2635/large/default.jpg tämä hyvä meikkivoide akneiholle? Tukkiiko ihohuokosia? Onko kellää kokemusta juuri tuosta meikkivoiteesta? help!

ei ole mineraalimeikkivoidetta nähnytkään. Varmasti tukkii ihohuokosia siinä missä kyseisen firman muutkin tuotteet. Jos haluat oikeita mineraalimeikkejä niin Maybelline ei niitä valmista.

Itse käytän BareFaced Beautyn mineraalimeikkivoidetta. Toiminu hyvin ja koska kyseessä on 100 % luontaiskosmetiikka ei tuu meikkivoiteesta mitään myrkkyjäkään naamaan. Peittää tosi hyvin ja pysyy naamassa helposti koko päivän. Turussa on ainaki jälleenmyyjä, mut nettisivuilta saa helposti tilattua. Siel on myös tosta tuotteesta kaikki tiedot, jopa ohjeet miten käyttää yms. Ostin samalla sieltä sen kabukisiveltimen millä sitä on helppo ja nopee levittää :)

http://www.greenlips.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=1

Kannatan!

Kicks myy sellaista mineraalimeikkisarjaa kuin Bare Escentuals i.d, tuttavallisemmin bareMinerals. Aloituspakkaus eli Get Started Kit (joka sisältää kaiken tarpeellisen) maksaa Kicksissä 99e, mutta esimerkiksi UK:sta suoraan tilaamalla sain kyseisen pakkauksen postilaatikkooni hinnalla 46,38e. Eli ilman muuta kannattaa tilata sieltä.

Yhteistyössä