Kerranki anopista oli hyötyä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyytyväinen :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyytyväinen :)

Vieras
...ja pelasti mut mun shoppailuhimosta. :) :) Neljään kuukauteen en oo päässy shoppailee kun vauva syntyi. Anoppi on kaksi päivää hoitanut 1,5 veeesikoista ja kävin poikasen kanssa shoppailee kahtena päivänä 6 tuntia.

Tänään alkoi sopivasti ale-laputukset mm. H&M:llä, Lindexillä, KappAhlissa ja ostin poikasille kaikkee kivaa. Lisäks mukaan lähti Pop:sta isommalle mageet verkkarit ja JesperJuniorista Reimatecin takki. Rahaa paloi, mutta kerrankos sitä... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunaama:
Mikset ole pääsyt shoppailemaan?

No kun 1,5veen ja 4kk kanssa tuplilla shoppailee meneminen ei ole kovinkaan helppoa, saatika antoisaa. Kokeiltu on tuloksettomana.

Mies tekee pitkää päivää ja muita hoitajia ei pahemmin ole. Viikonloppuisin vietän mieluimmin aikaa koko perheen kesken ennemmin kun ryntäisin kauppoihin.

Meilläkin oli kuopus tänään hoidossa että pääsin isomman kanssa shoppaileen (halusi itse kaupoille mukaan). Rahaa paloi reilusti, mutta ihan kivoja aleja lindexissä ja h&m:llä oli juu, ja jonathanin haalarikin tarttui mukaaan.

Alkuperäinen kirjoittaja anoppi:
siis sulla meni rahat ja pieni mukana...
no- oma asias, mutta pääsikö riistäytymään juttu...

Mä en oikeesti tajunnut että tässä on jonku mielestä jotain tuomittavaa. :o Hohhoi. Ei se vauva rikki mene, jos vaunuissa makaa tai on kantorepun kyydissä.

Ja mihinkäs mun rahat meni. Tili senkus tursuaa, kun ei pääse ostoksille entiseen malliin. :laugh:

ja kuka siitä shoppailusta olis nauttinu jos 1,5v mukana? Tuskin olis laps viihtyny ja sai nyt jakamattoman huomion isoäidiltään kun vauva åidin mukana... Noin mäkin olen käynyt ostoksilla kun vauva (kans4kk) syö tissiä ja esikoinen kyllästyis alta aikayksikön... tosin anopista ei tässäkään asiassa ole mulle ollut hyötyä, omasta äidistä kyllä...

Alkuperäinen kirjoittaja Tuplahyökkäysvaunukas:
ja kuka siitä shoppailusta olis nauttinu jos 1,5v mukana? Tuskin olis laps viihtyny ja sai nyt jakamattoman huomion isoäidiltään kun vauva åidin mukana... Noin mäkin olen käynyt ostoksilla kun vauva (kans4kk) syö tissiä ja esikoinen kyllästyis alta aikayksikön... tosin anopista ei tässäkään asiassa ole mulle ollut hyötyä, omasta äidistä kyllä...

Näin juuri. :) Win-win tilalle, kaikille.

Pelk'än 1,5veen kanssa shoppailu ilman tuplia ja vauvaakin on aikas hankalaa. Ainakin tuon meidän elohiiren kanssa...

Yhteistyössä