kerran nuoruudessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
olin liftireissulla ja ukko näytti eka oman alastonkuvansa,että eikö hällä olekin hyvännäkönen se ja sit pyysin pysäyttää auton.menin ulkohuussiin joka oli levähdyspaikalla..ukko tempas oven auki jossa oli säppi,kun istuin reiällä ja tuli housut kintussa ja se kädessä eteeni!Potkasin sitä munille ja juoksin!nostin peukun pystyyn ja pääsin seuraavaan autoon.mitä itse olisit tehny tilanteessa?en keksiny muuta..onneks ei sattunu vakavia.nykyään ei uskaltais kyllä liftata...

Potkassu munille ja hakenut jonkun kepin ja varmaan piessy miehen. Pieksin yhden tuollaisen kepillä kun olin itse vasta 14v. Niin ja liftannu pois.
Mokomat runkkarit. Ihan oikein teit.

Oikein teit. Kerran oon liftannu Oulusta Kemiin kaverin kans ja sitä reissua ei varmaan unoheta ikinä :laugh: :xmas: Oli niin omaperänen tämä meän kyydittäjä, sille piti kertoa ihan kaikki mahollinen. Jos ei kerrottu jotain mitä se kysy niin pysähty tienlaitaan ja sano ettei auto liiku eteenpäin ennen ku on vastattu. Kyseli mm alapään karvotuksen väriä, kuppikokoa, seksiasennoista ja shampoo-merkitki uteli. Päästiin perille ilman mitään raiskausyrityksiä, kuski nimittäin totesi ettei hällä ota eteen enää. :D

Yhteistyössä