KERPELEEN parkkipaikka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Perhoinen84

Vieras
NO meillä on ollut pidempään käytössä sellaiset parkkiluvat parkkipaikoilla JOPA omalla tolppapaikalla mistä maksetaan vuokraa.Näitä parkkilupia sai myös käyttää 4h vieras paikalla niin että ei saantu sakkoa jos ei ollut kiekkoa.
Meillä on aikaisemminkin ollut kova vääntö näistä parkkiasioista koska yhdessä vaiheessa park patrol kävi sakottaa jopa omalla parkkipaikalla ihmisiä.Esim.peräkärry miten siihen kiinnität sen lupapalun ettei kukaan revi sitä irti??Ja sitten saa sakot jos joku idiootti on irroittanut sen! Noo tää hyvi jatkuu.Meille tuli viime viikolla ilmoitus kaikkiin koteihin että niistä lapuista luovutaan millä saa parkkeerata ja pelkällä kiekolla ainoastaan se 4h korkeintaan siinä vieraspaikalla.Ovat ottaneet taas tämän park patrolin sakottaa.No aamulla menin sitte autolal joka on tolppapaikalla Mistä maksamme vuokraa niin sakko oli tullut koska olin ottanut pois sen parkkilapun mistä juuri tuli se saakelin lappu kotiin.Kattelin että ainoastaan 3 autoa siinä parkkiksella ei ollut saanut sakkoa koska niillä oli se lappu ikkunassa vielä.
Mä en YMMÄRRÄ! Mikä järki tossa on että ne sakottaa ihmisiä omilla paikoilla??? :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
ota yhteyttä siishen park patrolliin?

Mies otti sinne aikoinaan ja sinne voi vain laittaa sähköpostia,ei oo puhelin numeroa yms.Ja sillion kun mies laitto sinne s.postia se ei koskaan saanut mitää vastausta sieltä!

Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:

Mies otti sinne aikoinaan ja sinne voi vain laittaa sähköpostia,ei oo puhelin numeroa yms.Ja sillion kun mies laitto sinne s.postia se ei koskaan saanut mitää vastausta sieltä!

eikä!

onko siinä parkkilapussa mitään? entäs kuluttaja-asiamies, pystyisikö tekemään mitään?

eikä!

onko siinä parkkilapussa mitään? entäs kuluttaja-asiamies, pystyisikö tekemään mitään?

mä ajattelin ottaa yhteyttä tuonne taloyhtiön akalle ja sitten jos ne ei tee mitään mä soitan jonnekkin eteenpäin koska toi on jo laitointa.
EIkös jossain vaiheessa ollut ettei park patrolin sakkoja tarvii maksaa?

Reklamaatiot on lähetettävä postitse. (Ei reklamointia sähköpostitse)

Oy ParkPatrol Finland Ab
Mannerheimintie 107
Mannerheimvägen 107
00280 HELSINKI - HELSINGFORS
info(at)parkpatrol.fi

http://www.parkpatrol.fi/autoilijoille.php

Sinne on puhelinnumero! Se yhtiö ei noudata mitään tekemiään sopimiuksia! Ei sitten yhtä ainutta. |O Paitsi et sakottaa ihan hulluna jatkuvasti. Ja sitte matmattaa ku se sakon peruminen maksaa heille, kun ovat mokanneet :headwall: :headwall:

eikä!

mä ajattelin ottaa yhteyttä tuonne taloyhtiön akalle ja sitten jos ne ei tee mitään mä soitan jonnekkin eteenpäin koska toi on jo laitointa.
EIkös jossain vaiheessa ollut ettei park patrolin sakkoja tarvii maksaa?
no ehdottomasti yhteyttä niin ylös, että asialle jotain tehdään
:kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
Sinne on puhelinnumero! Se yhtiö ei noudata mitään tekemiään sopimiuksia! Ei sitten yhtä ainutta. |O Paitsi et sakottaa ihan hulluna jatkuvasti. Ja sitte matmattaa ku se sakon peruminen maksaa heille, kun ovat mokanneet :headwall: :headwall:

mulle kanssa se numero :whistle:

Tuo yksityinen pysäköinninvalvonta on vähän sekava juttu.

Mahtaako itse yrityksetkään tietää mitä heidän sakoilleen pitäisi tehdä.

Tässä linkissä on jotain juttua tästä. Siinä kehotetaan sakon saanutta ottamaan yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan

http://www.turunsanomat.fi/kotimaa/?ts=1,3:1002:0:0,4:2:0:1:2008-09-17,104:2:565044,1:0:0:0:0:0:

Tuli viestiä takaisin isännöinnistä ja sanoi että voi repiä sen sakon.
Kuulemma tuntuu olevan sillä sakottaja yrityksellä ongelmia noiden sääntöjen kanssa kun eivät ymmärrä mistä kuuluu sakottaa ja mistä ei .Heille on annettu ohjeeksi että sakotetaan jos vieraspaikalla 4h kiekkopaikalla pidetään autoja yli aikaa jne..Niin nää urpot lätkii autopaikan varanneille sakkoja.Nojoo on kuulemma vika kerta kun taloyhtiä "jumppaa" tästä samasta asiasta kyseisen yrityksen kanssa.

Yhteistyössä