N
"noppa"
Vieras
Oon ite tilannu ihan netistä ja ostanut tutun kondiittorin kautta.
Ok
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oon ite tilannu ihan netistä ja ostanut tutun kondiittorin kautta.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28778964:Sitä värilitkua laitetaan vain muutama tippa enkä ainakaan itse ole koskaan kermavaahtoa saanut sillä veteläksi.
Oisko ollu just tuo Dr. Oetker ja ostopaikkana muistaakseni paikallinen K-Supermarket.
Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28779443:SK Designer Pastel Dust Food Colour Antique White - Squires Kitchen - create bake decorate
Soft greenillä saa pastellisen heleän vihreän kerman. Skn värit on laadukkaita ja kestää ihan kuohukermaa käsitellä ilman että menee pipariksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28779443:SK Designer Pastel Dust Food Colour Antique White - Squires Kitchen - create bake decorate
Soft greenillä saa pastellisen heleän vihreän kerman. Skn värit on laadukkaita ja kestää ihan kuohukermaa käsitellä ilman että menee pipariksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Tír na nÓg;28782872:Nestemäiset kaupan värit on kovin vahvoja, niiden sävy itsessään on jo eri kuin noilla pastellisävyillä. vaaleaa niilläkin varmasti saa, mutta sävy on erilainen. Noissa vaaleissa väreissä saa melkein ronskisti lisätä väriä jos haluaa voimakkaan pastellin sävyn, mutta pysyy silti sellaisena hempeänä. Joitain kuvia ois koneella kun on tehty cupcakeja, täytekakkua ym. Ja pursotukset värjätty noilla..
Alkuperäinen kirjoittaja ihmeellisiä vastauksia;28787236:Misäpäin asut. Onko teillä siellä Iloinen keittiö-kauppaa. Jos niin käy ostamassa pastaväriä.
Käytä vispikermaa mielummin kuin kuohukermaa. Kuohukerma on niin keltaista,että vääristää halutun värin ja kuohu ei muutenkaan ole pursottessa kestävä kerma.
Floravispi on tosi valkoinen,mutta siitä ei saa kovaa vaahtoa niin kuin vispikermasta.
Voisin väittää,että ensikertalainen massalla kuorruttaessa ei saa kakkuun sileää pintaa![]()