kerhossa valokuvaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

xx

Vieras
Meille on keväällä tulossa. Mietin mitä mahtaa suurin piirtein maksaa - onko n. 1 vuotis kuvaamokuvausta paljon halvempi.

En nyt välttämättä tarvitse lapsessta sellaisia kuvaamokuvia, mutta sellainen ammattitaitoisen kuvaajan ottama kuva olis kuitenkin kiva.

Meiän lähipuistossa olis ollut kuvaus 39 euroa ja mä kävin valokuvaamossa 1-v. kuvassa, joka oli mun mielestä halpa, 55euroa. Studiossa saa sit vähän monipuolisempia kuvia kun toi puistokuvaus oli sellainen "koulukuva".

Alkuperäinen kirjoittaja kimallus:
Meiän lähipuistossa olis ollut kuvaus 39 euroa ja mä kävin valokuvaamossa 1-v. kuvassa, joka oli mun mielestä halpa, 55euroa. Studiossa saa sit vähän monipuolisempia kuvia kun toi puistokuvaus oli sellainen "koulukuva".

Totta,että liikkeessä on enemmän aikaa...
Onpas halpa kuin 55euroa!!
Täällä en ole kuullut että alle 100eurolla pääsis liikkeessä..
Kannattaa toki käydä kyselemässä hintoja.

Alkuperäinen kirjoittaja o3o4o7:
Alkuperäinen kirjoittaja kimallus:

Totta,että liikkeessä on enemmän aikaa...
Onpas halpa kuin 55euroa!!
Täällä en ole kuullut että alle 100eurolla pääsis liikkeessä..
Kannattaa toki käydä kyselemässä hintoja.

No toi olikin hyvä vinkki yhdeltä mammalta. :) Ne mitä mä olin selvitellyt ennen tota maksoivat vähintään 85 euroa alkaen. Enkä usko että laadussa nyt mitään isoja heittoja on!

Yhteistyössä