kerhojen perustajat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kylmä nakki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kylmä nakki

Aktiivinen jäsen
07.07.2006
16 967
11
38
miten pääsette hyväksymään kerhopyynnöt? siis tuonne on jätetty pyyntö päästä jäseneksi mutta en pääse hyväksymään sitä :(

en vaan löydä sitä Järjestelmävalvonta-kohtaa, tai ei ainakaan mitenkään osu silmään...
 

Yhteistyössä