miten pääsette hyväksymään kerhopyynnöt? siis tuonne on jätetty pyyntö päästä jäseneksi mutta en pääse hyväksymään sitä 
en vaan löydä sitä Järjestelmävalvonta-kohtaa, tai ei ainakaan mitenkään osu silmään...
en vaan löydä sitä Järjestelmävalvonta-kohtaa, tai ei ainakaan mitenkään osu silmään...