kerho + kuvien lisääminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sukkapari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sukkapari

Aktiivinen jäsen
08.12.2008
2 772
0
36
Onko muilla ollut ongelmia kuvien lisäämisen kanssa? mä olen erään kerhon perustaja enkä saa ovia kuvia lisättyä kerhon sisälle. Myös sama ongelma on joillain kerhon jäsenillä.
Kuva kyllä ladataan ja tulee ilmoitus, et kuva menee hyväksyttäväksi, mutta kerhon ylläpitäjänä en nää joidenkin lähettämiä kuvia että pääsisin ne hyväksyyn.. osaatteko auttaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:
Onko siellä kerhon asteuksissa tai tiedoissa joku kohta raksittavana, tyyliin "kerholaiset voi lähettää tänne kuvia" ? Saatkos hyväksyttyä omat laittamasi?

en saa.. siis osan kerholaisten kuvat tulee perille mut ite ku lisään kuvan, ni tulee teksi (jotain et) kuvan siirtyminen vaatii vielä kerhon ylläpitäjän hyväksynnän, mut sit kuvia ei tule hyväksyttäväksi.
Ihmettelen et onko koneessa joku asetus vinksallaan, ku tähän asti olen muihin kerhoihin kyllä saanu kuvia lisättyä ja miks osa kerholaisista saa kuvia lisättyä (siis tulevat minulle hyväksyttäviksi) ja osan kerholaisten kuvat eivät tule??

Alkuperäinen kirjoittaja Sukkapari:
Onko siellä kerhon asteuksissa tai tiedoissa joku kohta raksittavana, tyyliin "kerholaiset voi lähettää tänne kuvia" ? Saatkos hyväksyttyä omat laittamasi?

en saa.. siis osan kerholaisten kuvat tulee perille mut ite ku lisään kuvan, ni tulee teksi (jotain et) kuvan siirtyminen vaatii vielä kerhon ylläpitäjän hyväksynnän, mut sit kuvia ei tule hyväksyttäväksi.
Ihmettelen et onko koneessa joku asetus vinksallaan, ku tähän asti olen muihin kerhoihin kyllä saanu kuvia lisättyä ja miks osa kerholaisista saa kuvia lisättyä (siis tulevat minulle hyväksyttäviksi) ja osan kerholaisten kuvat eivät tule??

Mää just testailen tässä ite yhden kerhon avulla jossa oon ylläpitäjänä.. Katotaan saanko vai en :D

Juu, ei. Eli kun laitan kuvan menemään, menee sivu valkeeks ja kun käyn ylläpitäjänä sisällä eri nikillä, ei sitä kumminkaan ole tarjolla kuvissa. Ei vissiin vaan toimi oikein nuo kerhot (yllärinä ) :|

Juu, ei. Eli kun laitan kuvan menemään, menee sivu valkeeks ja kun käyn ylläpitäjänä sisällä eri nikillä, ei sitä kumminkaan ole tarjolla kuvissa. Ei vissiin vaan toimi oikein nuo kerhot (yllärinä ) :|

kiitos!!!! pitääpä pommittaa modeja..

Alkuperäinen kirjoittaja Sukkapari:

kiitos!!!! pitääpä pommittaa modeja..

Jeps.

Yhteistyössä