Kerätäänkö taas blogipinoa

• Viestiketjun aloittaja "emmiS"
  • Ensimmäinen viesti
VillaNanna

Mun oma ja sieltä löytyy mun blogilista (joka tarttis päivittää). Niin ja kommentit ovat tervetulleita aina :D
Laitetaan vielä, että kyseessä on käsityöblogi vaikkakin sieltä löytyy kaikkea muutakin. Matkailusta lapsiin ja kuvista ruokaan.

Viimeksi muokattu:
Jotenkin tylsää että näissä mainostetaan aina kommentoijien omia blogeja... plääh.
Minäkin linkkaan vain omani blogini Tupla J.
Ja syystä että seuraan monia blogeja, isompia ja pienempiä. Näitä isompia on ihan turha oikeastaan linkkailla (kaikki varmasti löytää tiensä kaunispienielämään jne.). Pienempiä blogeja taas en viitsi linkkailla, jospa vaikka blogin kirjoittaja ei halua blogiansa julkiseen esittelyyn nimenomaan tällä palstalla.

Jotenkin tylsää että näissä mainostetaan aina kommentoijien omia blogeja... plääh.
Useimmilla on siellä omassa blogissaan sitten seurattavien blogien osoitteita, niitä voi mennä katsomaan sieltä.

Ja minusta ehkä tuntuu, että jos linkitän jonkun pitämäni blogin tänne, saatan tehdä jopa karhunpalveluksen sen blogin kirjoittajalle :ashamed:

......
Minäkin linkkaan vain omani blogini Tupla J.
Ja syystä että seuraan monia blogeja, isompia ja pienempiä. Näitä isompia on ihan turha oikeastaan linkkailla (kaikki varmasti löytää tiensä kaunispienielämään jne.). Pienempiä blogeja taas en viitsi linkkailla, jospa vaikka blogin kirjoittaja ei halua blogiansa julkiseen esittelyyn nimenomaan tällä palstalla.
No onpas outoa järkeilyä. Vähän sama kuin pyytäisi hyviä kirjavinkkejä, ja ketjuun vastaisi vain lauma kirjailijoita, jotka kaikki mainostaisivat vain OMAA kirjaansa.

Eihän kukaan ole omia tuotoksiaan kohtaan niin objektiivinen, että pystyisi luotettavasti sanomaan sen olevan todella hyvä ja lukemisen arvoinen. Mieluummin minä otan vinkit ja suosittelut puolueettomilta lukijoilta, jotka oikeasti tykkäävät lukemastaan niin paljon, että viitsivät sitä suositella, vaikkei se olekaan oma.

Mutta eipä taida tuollaisia puolueettomia lukijoita enää olla, kun kaikilla on oma blogi :D

No onpas outoa järkeilyä. Vähän sama kuin pyytäisi hyviä kirjavinkkejä, ja ketjuun vastaisi vain lauma kirjailijoita, jotka kaikki mainostaisivat vain OMAA kirjaansa.

Eihän kukaan ole omia tuotoksiaan kohtaan niin objektiivinen, että pystyisi luotettavasti sanomaan sen olevan todella hyvä ja lukemisen arvoinen. Mieluummin minä otan vinkit ja suosittelut puolueettomilta lukijoilta, jotka oikeasti tykkäävät lukemastaan niin paljon, että viitsivät sitä suositella, vaikkei se olekaan oma.

Mutta eipä taida tuollaisia puolueettomia lukijoita enää olla, kun kaikilla on oma blogi :D
No jos kirja-arvosteluja kysellään, niin niitä nyt voisinkin laittaa ja ehdotella. Pidän kirjoja ja blogeja ihan eri juttuina, blogit ovat yleensä henkilökohtaisempia kuitenkin. Ja kuten aiemmin laitoinkin, niin erityisesti tänne sivustolle en linkkaile niitä pienempiä lukemiani blogeja, koska ei ole yhtä tai kahta blogistia lynkatty tämän sivuston kautta..

......
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;25329240:
Useimmilla on siellä omassa blogissaan sitten seurattavien blogien osoitteita, niitä voi mennä katsomaan sieltä.
Aika tylsää. Eikä niissä blogilistoissa kerrota linkitettävistä blogeista mitään, eikä sanota miksi juuri ne olisivat lukemisen arvoisia. Kuka jaksaa kahlata linkkilistoja läpi, varsinkin, kun iso osa noista linkeistä on ns. molemminpuolista selänrapsutusta, "linkkaa sä muhun niin mä linkkaan suhun"?

Ja minusta ehkä tuntuu, että jos linkitän jonkun pitämäni blogin tänne, saatan tehdä jopa karhunpalveluksen sen blogin kirjoittajalle :ashamed:
Ymmärrän tuon näkökannan, mutta uskon, että jokainen bloggaaja, joka julkisesti kirjoittaa, ilahtuu uusista lukijoista. En ainakaan tunne yhtään bloggaajaa joka ei haluaisi uutta yleisöä. Osa lukijakaartista saattaa olla häiriköitä, mutta sille ei voi mitään, ja ne häiriköt voivat löytää tiensä blogiin mitä kautta tahansa.

Yhteistyössä