Kerätään tänne parhaat vitsit! :-)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DJ Meitsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

DJ Meitsi

Vieras
Eli moi! Kerätään tänne parhaat vitsit mitä ootte koskaan kuullut. (y)
Rakastan vitsejä ja olen jollain lailla huumorintajuinen. Joten niin kuin tiedätte niin listatkaa parhaat vitsinne. Itse voin kertoa yhden. Se menee näin: Miksi somali meni koirankoppiin? Koska siinä luki Mustille.:LOL:

Kiitos jo etukäteen!

Seurue on helokopterissa matkalla jonnekin. On lennetty hetken aikaa, kunnes moottorista alkaa kuulua outoa ääntä ja kopteri alkaa nopeasti menettämään korkeuttaan.
Matkustajat pelästyvät ja pyytävät pilottia tekemään jotakin tai he kaikki tulevat kuolemaan maahansyöksyssä.
Pilotti taistelee ohjaussauvan kanssa ja saa kuin saakin koneen hetkeksi hallintaansa, kunnes uusi turbulenssi saa sen jälleen putoamaan kiihtyvällä vauhdilla.
Paniikki kasvaa ja porukka käy äänekkäämmäksi, huutaa ohjaajaa tekemään jotakin onnettomuuden välttämiseksi.
Hetkeksi se onnistuu, kunnes kolmannen kerran kopteri aloittaa hurjan laskun kohti maata.
Hysteria leviää matkustajiin, he huutavat suoraa huutoa, rukoilevat Jumalaa ja ohjaajaa pelastamaan heidät, kunnes pilotin silmiin syttyy määrätietoinen katse, hän repii ohjaussauvan irti koneen lattiasta ja tunkee sen perseeseensä.
Hämmästyneet matkustajat hiljenevät ja katsovat silmät pyöreinä pilottia, kunnes rohkein heistä uskaltautuu kysymään, kuinka ihmeessä tuo auttaa tässä tilanteessa?
Helikopterin ohjaaja vastaa rauhallisesti, no eipä tuosta mitään apua ole, mutta onpahan tutkijalautakunnalla ihmettelemistä.

Mies ajeli kaikessa rauhassa pimeää metsätietä, kunnes näki vihreään asuun pukeutuneen henkilön viittoilevan autoa pysähtymään.
Mies hiljensi ja pysähtyi, ruuvasi ikkunan auki ja kysyi mikä hätänä?
Vihreään pukuun sonnustautunut mies vastasi, olen vihreä homo, onko sinulla autossasi mitään syötävää?
Miehellä sattui olemaan eväsvoileipiä jäljellä ja ojensi ne vihreälle kummajaiselle ja ajtkoi matkaa.
Muutamia kilometrejä myöhemmin tien pientareella seisoi punapukuinen hahmo ja viittoi miestä pysähtymään.
Pysähdys toistui ja mies kuuli sanat, olen punainen homo, onko sinulla minulle jotakin juotavaa?
Mies tarjosi vesipullonsa ja matka jatkui.
Muutaman kilometrin päässä tien penkalla viittoi siniseen pukuun pukeutunut hahmo.
Mies alkoi jo hermostua jatkuvasta matkan keskeytyksestä ja pysäyhtettyään autonsa sanoi kiukkuisesti. Tiedän, olet sininen homo ja mitähän vittua sinä nyt minulta haluat.
Ajokortti ja rekisteriote, kuului vastaus.

• Haha
Reactions: setis
Mies ajeli kaikessa rauhassa pimeää metsätietä, kunnes näki vihreään asuun pukeutuneen henkilön viittoilevan autoa pysähtymään.
Vihreään pukuun sonnustautunut mies vastasi, olen vihreä homo, onko sinulla autossasi mitään syötävää?
Miehellä sattui olemaan eväsvoileipiä jäljellä ja ojensi ne vihreälle kummajaiselle ja ajtkoi matkaa.
Muutamia kilometrejä myöhemmin tien pientareella seisoi punapukuinen hahmo ja viittoi miestä pysähtymään.
Pysähdys toistui ja mies kuuli sanat, olen punainen homo, onko sinulla minulle jotakin juotavaa?
Muutaman kilometrin päässä tien penkalla viittoi siniseen pukuun pukeutunut hahmo.
Mies alkoi jo hermostua jatkuvasta matkan keskeytyksestä ja pysäyhtettyään autonsa sanoi kiukkuisesti. Tiedän, olet sininen homo ja mitähän vittua sinä nyt minulta haluat.
Repesin ihan kunnolla, kiitos!

Hah :D Puujalkojen kuningas, kiitos tästä. No pistetään toinen. Mies ajoi uuden karhealla Audilla poliisin ratsiaan. Poliisi kysyi, että no mikä on herran ammatti. "Opiskelija" vastasi kuski. Poliisi vastasi, että "no on se minunkin poikani opiskelija, muttei se uudella Audilla aja". Tähän kuski, että "niin no minun isäni ei olekaan poliisi...".

Huoltoasemalla alkaa käydä tiiviiseen tahtiin nuoria asiakkaita,toinen toistaan kiireisinpiä. Kaikki ostavat kanisterin bensiiniä.Lopulta huoltoaseman omistaja kysyy yhdeltä kiireiseltä nuorelta,mitä oikein tapahtuu.Asiakas vastaa:
-Koulu palaa.:ninja:

Neljä nunnaa seisoi taivaan portilla ja ensimmäisen nunnan ollessa vuorossa Pyhä Pietari sanoi: "Olet näemmä nähnyt miehen alastomana." Nunna vastasi: "Joo, mutta se oli silkka vahinko." Pietari jatkoi: "Pese silmäsi pyhän lähteen vedessä." Näin nunna teki ja pääsi paratiisiin. Toinen nunna astui Pietarin eteen, jolloin Pietari totesi: "Olet kosketellut käsin alastonta miestä." Tämäkin nunna pahoitteli tapahtunutta, mutta Pietari kehotti häntä pesemään kätensä pyhän lähteen vedessä, ja niin tapahtui ja nunna pääsi paratiisiin. Neljäs nunna kysyi Pietarilta huolestuneena: "Anteeksi, mutta saanko kiilata? Haluan kurlata suuni ennen kuin tuo kolmas ehtii huljutella lähteessä

Radion juontaja oli -60 luvulla juontokeikalla maaseutupaikkakunnalla.
Esitti kunnantalolla repertuaarinsa ja meni illalla paikkakunnan ainoaan anniskeluravintolaan. Esitteli kaikille olevansa suuresta kaupungista tullut radiotoimittaja ja seurasta ei ollut pulaa. llan aikana tutustui hieman yksinkertaisen maatalon tyttöön ja ajatteli kiksauttaa neitokaista autossaan ja veikin tytön sinne pimppa mielessään.
Autoon istahdettuaan avasi sepaluksensa ja veti esiin terhakkaasti seisovan mulkkunsa ja sanoi tytölle "osaisitkos käsitellä tällaista vehjettä"?
Tyttö kertoi osaavansa ja radion mies jäi innokkaan odottamaan mitä tuleman pitää.
Neito tarttui rivakalla otteella elimeen, kumartui sen puoleen, avasi suunsa ja lausui "terveisiä äitille ja iskälle Kuopioon ja velipojalle Lappeenrantaan, toivottelee Marketta".

Minua tympäisi nuorena miehenä aina häissä, kun mummot tulivat nipistelemään minua takapuolesta ja kysylemään: "Milloin se on sitten sinun vuorosi, joka sinä olet seuraava?"
Lopettivat perkeleet sen homman, kun aloin tehdä heille samalla laila aina hautajaisissa ja kyselemään: "Milloin se on sitten sinun vuorosi, joko sinä olet seuraava...?"

• Haha
Reactions: m1es
Turkulainen, tamperelainen ja laihialainen olivat terassilla tuopilla. Kuinka ollakaan, paikalle sattui kärpäsparvi pörisemään ja hetken päästä jokaisen tuopissa oli kärpänen.
Turkulainen jättää tuopin pöydälle ja tilaa uuden.
Tamperelainen kallistaa tuoppia, kaataa kärpäsen oluttilkan saattelemana pois ja jatkaa juomista.
Laihialainen onkii varovasti kärpäsen sormellaan, asettaa sen lasin reunalle, painaa sen ruumista ja sanoo: "sylje takaisin ja ihan kaikki!"

Mies on sopinut saapuvansa työhaastatteluun VR:lle.
Haastattelija kysyy: ''Tiedätkö, että olet 15 minuuttia myöhässä?''
Mies: ''Kyllä, mutta mitä väliä sillä on?"
Haastattelija: "Saat tehtävän!"

Yhteistyössä