Keräilykampanjoita, mitä menossa?

  • Viestiketjun aloittaja Pupu Tupuna
  • Ensimmäinen viesti
Pupu Tupuna
Pitää rutista tänne, kun toi Saarioisten leikkelekampanja oli voimassa 31.3. asti,mutta ainakaan täällä suunnalla ei täl viikolla enää saanu ollenkaan niitä keltakulmaisia pakkauksia,joten jäi kahdesta kulmasta kiinni! \|O
 
saarioinen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2007 klo 19:34 Pupu Tupuna kirjoitti:
Pitää rutista tänne, kun toi Saarioisten leikkelekampanja oli voimassa 31.3. asti,mutta ainakaan täällä suunnalla ei täl viikolla enää saanu ollenkaan niitä keltakulmaisia pakkauksia,joten jäi kahdesta kulmasta kiinni! \|O
Ja mulle tuli lappu kotiin , jossa sanottiin että haarukat (2500kpl) on loppu ja lähettävät vasta elokuussa ne, kun en kuulunut tuohon 2500.nensimmäisen joukkoon :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2007 klo 21:46 tyttö Tenonvarrelta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2007 klo 14:28 Vieras1 kirjoitti:
Montako liberon pupu merkkiä täytyy olla että saa jotain ja mitä niillä saa? Mihin osoitteseen merkit lähetetään? Netissä ei oo liberon sivuilla tietoa, ainakaan en ole löytänyt. Kiitos vastauksesta näin etukäteen:)
pupumerkkikeräykset on liberokerhossa... eli oliko se alle 1,5v lasten vanhemmille tarkoitettu
Me kuulutaan tuohon liberokerhoon, mutta ei olla saatu mitään tietoa keräyksistä! :/
 
Pupu Tupuna
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2007 klo 19:46 saarioinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2007 klo 19:34 Pupu Tupuna kirjoitti:
Pitää rutista tänne, kun toi Saarioisten leikkelekampanja oli voimassa 31.3. asti,mutta ainakaan täällä suunnalla ei täl viikolla enää saanu ollenkaan niitä keltakulmaisia pakkauksia,joten jäi kahdesta kulmasta kiinni! \|O
Ja mulle tuli lappu kotiin , jossa sanottiin että haarukat (2500kpl) on loppu ja lähettävät vasta elokuussa ne, kun en kuulunut tuohon 2500.nensimmäisen joukkoon :/
Tylsää tuokin. Eipä tarvi ens kerralla noita keräillä,kun tää järjestely on ontunut :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2007 klo 18:37 keräilijä kirjoitti:
Tämmönen sivu pitäs saada palstaksi kuten osto tai myynti!
Ootte ihania kun kerrotte muillekin mahdollisuudet


! :flower: :saint: :flower:
No käys vilasee vaihdetaan palsta.Muutaman ilmoyuksen kun luet niin aika paljon pääset jo perille mitä keräilyjä on...

Niin elikkäs 5 fishermann pastillipussilla saa paidan,Knorrin keräily taitaa olla kans voimassa eli 5 viivakoodilla saa 20? alennusta arabian nettimyymälästä
 
riikka-78 pikana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2007 klo 22:15 tyttö Tenonvarrelta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2007 klo 21:52 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2007 klo 11:56 naksu kirjoitti:
K-kaupoilla alkaa juuri Aterimiin oikeuttava keräilykampanja!
Missä tietoa tästä? Mitä aterimia?
olikohan hackamanin aterimia... kampanja alkaa 1.4. et varmaan kohta tulee tietoa koteihinkin :whistle:
fiskarsin functional form -aterimia (setissä 2 kaikkia haarukka, lusikka, veitsi, teelusikka ja viidellä merkillä ekan setin saa ostaa). ja tarjoiluosia myös (kakkulapio, salaattiottimet yms. setissä 5 osaa, viidellä merkillä saa ostaa).
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2007 klo 19:54 MEK kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2007 klo 21:46 tyttö Tenonvarrelta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2007 klo 14:28 Vieras1 kirjoitti:
Montako liberon pupu merkkiä täytyy olla että saa jotain ja mitä niillä saa? Mihin osoitteseen merkit lähetetään? Netissä ei oo liberon sivuilla tietoa, ainakaan en ole löytänyt. Kiitos vastauksesta näin etukäteen:)
pupumerkkikeräykset on liberokerhossa... eli oliko se alle 1,5v lasten vanhemmille tarkoitettu
Me kuulutaan tuohon liberokerhoon, mutta ei olla saatu mitään tietoa keräyksistä! :/
eka kirje tulee olikohan ku vauva on puolivuotias
 
Pupu Tupuna
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2007 klo 08:49 tyttö Tenonvarrelta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2007 klo 19:54 MEK kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2007 klo 21:46 tyttö Tenonvarrelta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2007 klo 14:28 Vieras1 kirjoitti:
Montako liberon pupu merkkiä täytyy olla että saa jotain ja mitä niillä saa? Mihin osoitteseen merkit lähetetään? Netissä ei oo liberon sivuilla tietoa, ainakaan en ole löytänyt. Kiitos vastauksesta näin etukäteen:)
pupumerkkikeräykset on liberokerhossa... eli oliko se alle 1,5v lasten vanhemmille tarkoitettu
Me kuulutaan tuohon liberokerhoon, mutta ei olla saatu mitään tietoa keräyksistä! :/
eka kirje tulee olikohan ku vauva on puolivuotias
Tuli sellanen kysely vaipoista, vastattiin siihen ja nyt tuli kiitoskirje. Mutta ei tietookaan mistään keräilyistä, mä olen ollu tosi pettyny liberoon tässä suhteessa. Ei niil merkeillä tee yhtikäs mitään nykyisin,kun eivät kaikille laita noita kampanjoita. :(
 
Minäminä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2007 klo 14:19 serveri kirjoitti:
Ei kukaan tarvii enää liberon pupumerkkejä? Mulla olis niitä säästössä.
Mä kyllä tarttisin 4 kpl, että saisin unipuvun. Mä kyllä vaan oon tälläinen harmailija taustailija, että...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.03.2007 klo 12:32 Heili Karjalasta kirjoitti:
Miun Mariskooli saapui juuri eilen sieltä Kotiuunin keräilystä..

Ja noita vauvanruokapurkkien etikettejä ois vinot pinot jemmassa..Niin ja 8 kpl noita kotiuunin koodejakin vielä..Mitenhän kauan se kampanja jatkuukaan?
huhtikuun loppuun asti toi mariskooli..
ja viimeinen postituspäivä snellmanneissa 5.4..vielä puuttuu multa 8pkt..kiirekkö.. :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.03.2007 klo 12:32 Heili Karjalasta kirjoitti:
Miun Mariskooli saapui juuri eilen sieltä Kotiuunin keräilystä..

Ja noita vauvanruokapurkkien etikettejä ois vinot pinot jemmassa..Niin ja 8 kpl noita kotiuunin koodejakin vielä..Mitenhän kauan se kampanja jatkuukaan?
Miten sulle tuli se mariskooli? Tuliko kirje että hae postista? Vai tuotiinko ovelle?
 

Yhteistyössä