Keräätkö miesten katseita kaupassa tai kaduilla

  • Viestiketjun aloittaja Hup
  • Ensimmäinen viesti
hemuli
Juu tottakai koska oon läski, pukeudun huonosti ja mulla tukka hapsottaa :D mut kattoo ne naisekti :D
ps. usein mulla on aamulla menny paita väärinpäin ja tukassa on leivänmuruja :D tuijottaisin iteki :D
 
tyytyväinen
Alkuperäinen kirjoittaja Hup:
Väitän keräävän, ukkoo se välillä kiusaa kun pukeudun seksikkään naisellisesti, miehet katsovat.
Mä pukeudun normaalisti, en seksikkäästi koska haluan välttää sellaista. Tissivako ei saa näkyä. Kerään katseita, olenhan nuorennäköinen, hyvinsäilynyt vanha.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Ja lisäkysymys että miksi katselee jos katselee, onko perse kenties kuin maapallon puolikas vai naama kuin petolinnun perse?
sekä että ja tukka on kuin hamppu ja paljasta pintaa ei näy kuin siinä petolinnun perseestä ja ensin tulee maha ja sitten vasta nainen, enkä oo ees raskaana.
 
lol
Tää on kyllä naurettava ketju. Ja sitten vielä palstamamit tulee innoissaan vastaamaan: "Ooh kyllä, minä kyllä kerään jonkin verran niitä miesten katseita. Niin kerää miehenikin, ollaan siis niin fiksuja ja filmaattisia molemmat, että ihme on, kun ellos ei vielä ole pyytänyt syksyn tuulipukumalliston malleiksi!"

:D Okei, tuo oli huono läppä, jopa multa.
 
vieras
siis miten te tiedätte että käännätte päitä? Mä olen nelikymppinen enkä koskaan ehdi tarkkailla tuijottaako joku minua ja jos tuijottaisi niin mistä tietää että ihastuksesta, voisihan se nauraakin huvittuneena?
 
u
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siis miten te tiedätte että käännätte päitä? Mä olen nelikymppinen enkä koskaan ehdi tarkkailla tuijottaako joku minua ja jos tuijottaisi niin mistä tietää että ihastuksesta, voisihan se nauraakin huvittuneena?
En usko että ne nauraa vaan varmaan ajattelee wow. Ohan mulla sentäs kiinteä pallomainen peba, isot rinnat, pitkä jalat, hyvä ryhti, pitkät paksut hiukset auki.
 
lol
Alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Hup:
Väitän keräävän, ukkoo se välillä kiusaa kun pukeudun seksikkään naisellisesti, miehet katsovat.
Mä pukeudun normaalisti, en seksikkäästi koska haluan välttää sellaista. Tissivako ei saa näkyä. Kerään katseita, olenhan nuorennäköinen, hyvinsäilynyt vanha.
Niimpä, ja aloittajan "seksikkään naisellinen" luultavasti meinaa juuri sitä, että vähintään puolet tisseistä on tarjolla paidan ulkopuolella näkyvillä (siis puolet molemmista, ei toinen kokonaan!) ja perse on ahdettu liian tiukkoihin Crazy Age-pissisfarkkuihin, jopiden lahkeet taas on ahdettu rumien mokkasaappaiden, joissa 8 sentin korko, varsiin.

Ja kaiken kruunaa se, kun tämä "naisellisen seksikkäästi" pukeutunut nainen ei osaa kävellä niillä korkosaapikkaillaan, vaan vetelee liian pitkiä/lyhyitä askelia polvet koukussa huonolla ryhdillä :D
 

Yhteistyössä