Alkuperäinen kirjoittaja puhnalle:Täydelliset naiset 4
heroes 3
Greyn anatomian haluaisin.. ja monta muuta
No paljonko maksaisit 2.tuotantokaudesta? Mulla ei ole edes tietoa, et mitä ne uutena maksaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja puhnalle:Täydelliset naiset 4
heroes 3
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Katotteko niitä sitte oikeesti? Kun koko ajan on uuttakin telkku pullollaan...
Oon joskus harkinnu Serranoihin ja Sinkkareihin satsaamista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja puhnalle:Täydelliset naiset 4
heroes 3
No paljonko maksaisit 2.tuotantokaudesta? Mulla ei ole edes tietoa, et mitä ne uutena maksaa.
Alkuperäinen kirjoittaja '':Frasieria haluaisin keräillä, oon ihan unohtanut miten lositava sarja se olikaan :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja '':Frasieria haluaisin keräillä, oon ihan unohtanut miten lositava sarja se olikaan :heart:
Mie tilasin discshopista sen eka kauden ja vasta kun se tuli kotiin huomasin että ei sitten olekaan suomenkielistä tekstitystä :headwall:
Mie kyllä ymmärrän lontoota ihan hyvin, mutta silti haluisin että tekstitys on...
Alkuperäinen kirjoittaja '':Ai, onpa tyhmää. Mäkin pärjäisin ilman tekstitystä, mutta jotenkin pystyy rentoutumaan paremmin töllön ääressä, kun ei tartte rasittaa aivojaan ollenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:Teho-osasto 1-15
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Juu...
Midsomerin murhat, 15 kautta
House, 3 kautta
Fitz ratkaisee, 3 kautta + extrat
Kova laki, Kova laki - erikoisyksikkö, Kova laki - rikollinen mieli, 2 kautta jokaisesta
Poirot, 10 "kautta" + leffaboxi
Marple, 4 "kautta" + 2 boxia eli aiemmat "kaudet"
Lovejoy, 1 kausi
Bergerac, 1 kausi
Futurama, kaikki kaudet
Gilmore Girls, 2 kautta
Seinfeld, 3 kautta
Black Books, koko sarja
A Bit of Fry and Laurie, koko sarja
Monty Pythonin lentävä sirkus, koko sarja
Murha mielessä, 5 kautta
Komisario Maigret, 2 kautta
Sherlock Holmes, kaikki jaksot (Jeremy Brett Sherlockina)
Komisario Morse, kaikki jaksot
Hiljainen todistaja, 2 kautta
Bones, 2 kautta
The Big Bang Theory (Rillit huurussa), 2 kautta
Kyllä Jeeves hoitaa, 4 kautta
En jaksa kaikkia luetella, löytyy muitakin sarjoja toki.