V
"Vieras"
Vieras
Kertokaas mitä eroa keraamisella liedellä on käytännössä tavalliseen verrattuna?? Siis käyttö, puhtaanapito ym.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23477156:lämpiää nopeemmin, helpompi pitää puhtaana..
Tuo "helpompi pitää puhtaana" on joko makukysymys tai riippuvainen liedestä.
Minun mielestäni keraaminen liesi näyttää aina likaiselta (paitsi heti puhdistamisen jälkeen). Jos siihen jotakin roiskuu/tippuu, puhdistus on aina tehtävä sille liedelle soveltuvalla puhdistusaineella (joka on hienojakoinen hankausjauhe). Tiskiaineen ja rätin kanssa pyyhkiminen jättää lieden likaisen näköiseksi; rasva ikäänkuin siirtyy vain siinä pinnalla paikasta toiseen, mutta ei tartu rättiin.
Minusta perinteisen lieden pikapuhdistus on ollu helpompaa, eikä peruspuhdistus kolmine aineineen ja välineineenkään mahdotonta ole.
Lisäksi keraamisen lieden kanssa saa olla tosi varovainen, ei ikinä uunipeltiä/ritilää sen päälle suoraan, eikä kattiloita saa liu'uttaa sen päällä.
Että muodosta tästä sitten minun mielipiteeni.
Mikä ihmeen liesi sinulla mahtaa olla?
Omani on 15 vuotta pysynyt helpolla hyvässä kunnossa, en todellakaan ole varonut kattiloiden liu'uttelua tms saatika käyttänyt mitään erityisiä aineita puhdistamiseen, kuin satunnaisesti. Handy-maaliskrapalla sumeilematta olen raapinut roiskeet pois.
Rosenlew Kotiliesi 600K!Mikä ihmeen liesi sinulla mahtaa olla?
Omani on 15 vuotta pysynyt helpolla hyvässä kunnossa, en todellakaan ole varonut kattiloiden liu'uttelua tms saatika käyttänyt mitään erityisiä aineita puhdistamiseen, kuin satunnaisesti. Handy-maaliskrapalla sumeilematta olen raapinut roiskeet pois.
Oho. No minä kerroin, meni filtteristä läpi, saapa nähdä poistetaanko... Olen käynyt pitkää keskustelua mm. automerkeistä ja malleista palstahistoriani aikana.Voiko täällä kertoa lieden nimen???
Joka päivä täällä on käynnissä useampi keskustelu lastenvaatemerkeistä... Ilmeisesti siis voi.Oho. No minä kerroin, meni filtteristä läpi, saapa nähdä poistetaanko... Olen käynyt pitkää keskustelua mm. automerkeistä ja malleista palstahistoriani aikana.
Voiko täällä kertoa lieden nimen???
Rosenlew Kotiliesi 600K!
Mutta tämä siis vain minun kokemukseni.
Sekin, että liesi on "likaisen näköinen", tai että "näyttää hyvältä"; ne ovat niin kovin subjektiivisia kokemuksia.