Keraamisen lieden puhdistuksesta

pypylleröinen

Aktiivinen jäsen
05.07.2010
1 890
0
36
Mä oon koittanut tolle tän asunnon karvasemmalle puoliskolle sanoa, että likaselle hellalle EI saa laittaa mitään, eikä varsinkaan päälle sitä, jos se ei oo putsattu. Mutta kas kummaa kun ei herra oo sitä muistanut,:stick: ja nyt on parin levyn ympärille jämähtänyt kiinni jotain läikkiä, varmaan roiskunutta rasvaa ja yli kiehunutta vettä. Ihan kun toi pinta ois oikeen imassut ne sisäänsä. Oon niitä koittanut liotella tolla pesuaineella, rapsutella sillä terällä, mutta mitään ei tapahdu. :kieh:
lasipuhd.jpg

Millä helvetillä mä saan ne pois?? Voiko tohon käyttää taikasientä, mahtasko se auttaa? Tai universal stonea? Vai mitä mä siihen laitan? Auttakaa! :snotty:

Osta mieluummin saman firman Keraamisen liesitason puhdistusneste tai jonkin kilpailijan vastaava tuote. Kuumenna hieman levyä (hetkeksi päälle ja pois), levität ainetta kunnon ravistamisen jälkeen ja hinkkaat pyörivin liikkein. Sen jälkeen pyyhit useamman kerran puhtaalla märällä rätillä, että kaikki lähtee ja kuivaa levyn lopuksi.

viledalla on tosi hyvä keraamisen lieden sieni, ei tartte ihmeempiä kemikaaleja, vettä ja tarvittaessa fairyä ja tuolla sienellä lähtee ihan kaikki. terveisin mehustettu ja hillottu levyjä myöten.

"viledalla on tosi hyvä keraamisen lieden sieni, ei tartte ihmeempiä kemikaaleja, vettä ja tarvittaessa fairyä ja tuolla sienellä lähtee ihan kaikki. terveisin mehustettu ja hillottu levyjä myöten. "

meillä myös tuo ja se toimii!!! Ja lisäksi se metallinen raaputin on hyvä

Saatko linkitettyä ton Viledan sienen kuvan? Mahtaako llöytyä ihan prismasta tai cittarista? En oo tollaseen kyllä törmännyt...

Mulla on myös toista dr.beckmannin keraamisen lieden puhdistusainetta, sitä valkosta, ja se on ihan perseestä. Sillä ei lähe mitään puhtaaksi...

Ei ku mä löysinki sen Viledan sienen kuvan ja tiedot!

Mutta lähteekö oikeesti sit noilla, koska ne on ollut tossa hellassa jo kauan... :P
Mite se taikasieni, se kun ois nyt tuolla kaapissa, uskaltaako sitä koittaa? Mua kun alko niin vituttaamaan tänään se, että mä tosiaan haluun ne pois siitä mahd. pian!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja pypylleröinen;22420108:
Ei ku mä löysinki sen Viledan sienen kuvan ja tiedot!

Mutta lähteekö oikeesti sit noilla, koska ne on ollut tossa hellassa jo kauan... :P
Mite se taikasieni, se kun ois nyt tuolla kaapissa, uskaltaako sitä koittaa? Mua kun alko niin vituttaamaan tänään se, että mä tosiaan haluun ne pois siitä mahd. pian!! :D

Muakin kiinnostais tietää, että lähteekö ne vanhat tahrat millään. Ne oikeesti näyttää kun ne olis sen pinnan sisäpuolella :D Vaikka se on tietenkin mahdotonta. Mutta Dr. Beckmania oon itekin käyttäny eikä noi vanhat sillä lähde. Uudet kyllä lähtee ihan hyvin, käytän sitä valkoista. Täytynee kokeilla sitä Viledan sientä.

Koitapa semmoista kasienpesu ainetta jossa on semmosia kiteita. konemiehet putsaa silla kasiaan.
en tiija sen suomalaista nimea , kun asun taalla vieraalla maalla.
Tan mun tokotin nimi on Fast orange , hand cleaner

[QUOTE="zxz";22420171]Koitapa semmoista kasienpesu ainetta jossa on semmosia kiteita. konemiehet putsaa silla kasiaan.
en tiija sen suomalaista nimea , kun asun taalla vieraalla maalla.
Tan mun tokotin nimi on Fast orange , hand cleaner[/QUOTE]

Mä varmaan tiedän mitä tarkotat, mutta voiko sillä putsata oikeesti keraamista liesitasoa? Ettei se vahingoita sitä?

[QUOTE="vieras";22420179]Mä varmaan tiedän mitä tarkotat, mutta voiko sillä putsata oikeesti keraamista liesitasoa? Ettei se vahingoita sitä?[/QUOTE]

Ei vahingoita, oon kayttany sita monta vuotta
Tassa miesperheessa on niita laikkia aika paljo ja aika usein.

Yhteistyössä