Peesi tähän.Alkuperäinen kirjoittaja -:Induktio, ehdottomasti!Nopea, mutta vähän kallis ja kattiloista osan joutuu tod näk uusimaan.
no ei paljoa yksi liesi vaikuta asunnon arvoon.No tietty keraaminen!!!!!!
Johan toi perinteinen on niin vanhanaikainen, että laskee jo asunnon hintaakin, mielestäni...
Keraaminen on siistimpi, lämpiää nopeammin - ja induktio olis vielä nopeampi.
Tavallisen keraamisen tason vuoksi ei tarvitse kattiloita uusia.Alkuperäinen kirjoittaja jennae:Meillä on kohta muutto edessä ja uudessa asunnossa on keraaminen, mulla ei ole m itään tietoa mitä eroa niillä on! Miksi kattilat joutuu vaihtamaan?
Vaikuttaa se ostajan mielikuviin tyyliin "ai yäk, noin vanha hella". Kyllähän noi rautaliesiuunit on ihan mennyttä kamaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no ei paljoa yksi liesi vaikuta asunnon arvoon.No tietty keraaminen!!!!!!
Johan toi perinteinen on niin vanhanaikainen, että laskee jo asunnon hintaakin, mielestäni...
Nonni voi hemmetti en mä tajuu mitään näistä!Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Tavallisen keraamisen tason vuoksi ei tarvitse kattiloita uusia.Alkuperäinen kirjoittaja jennae:Meillä on kohta muutto edessä ja uudessa asunnossa on keraaminen, mulla ei ole m itään tietoa mitä eroa niillä on! Miksi kattilat joutuu vaihtamaan?
Valurautaa ei muistaakseni suositeltu, mutta sitäkin voi käyttää kunhan ei hinkkaa pataa tasoa vasten.
Induktio liedessä taas pitää olla "omanlaisensa" kattilat, eli semmoiset joiden pohjassa pysyy magneetti kiinni.
Jompikumpi, tavallinen keraaminen liesi tai keraaminen induktioliesi. Kysy jostain kumpi sen.Alkuperäinen kirjoittaja jennae:Nonni voi hemmetti en mä tajuu mitään näistä!Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Tavallisen keraamisen tason vuoksi ei tarvitse kattiloita uusia.Alkuperäinen kirjoittaja jennae:Meillä on kohta muutto edessä ja uudessa asunnossa on keraaminen, mulla ei ole m itään tietoa mitä eroa niillä on! Miksi kattilat joutuu vaihtamaan?
Valurautaa ei muistaakseni suositeltu, mutta sitäkin voi käyttää kunhan ei hinkkaa pataa tasoa vasten.
Induktio liedessä taas pitää olla "omanlaisensa" kattilat, eli semmoiset joiden pohjassa pysyy magneetti kiinni.
Meillä on siis joku semmonen musta tasanen kiiltävä liesi sielä uudessa kodissa, ei sellasia vanhanaikasia pyöreitä... ni mikähän se on?
vähintäänkin keraaminen.. asuntoesitteessä on kyllä maininta mikä liesi on kyseessä tarkista siitäAlkuperäinen kirjoittaja jennae:Nonni voi hemmetti en mä tajuu mitään näistä!Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Tavallisen keraamisen tason vuoksi ei tarvitse kattiloita uusia.Alkuperäinen kirjoittaja jennae:Meillä on kohta muutto edessä ja uudessa asunnossa on keraaminen, mulla ei ole m itään tietoa mitä eroa niillä on! Miksi kattilat joutuu vaihtamaan?
Meillä on siis joku semmonen musta tasanen kiiltävä liesi sielä uudessa kodissa, ei sellasia vanhanaikasia pyöreitä... ni mikähän se on?
aaa, okka täytyypi kahtoa!Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:vähintäänkin keraaminen.. asuntoesitteessä on kyllä maininta mikä liesi on kyseessä tarkista siitäAlkuperäinen kirjoittaja jennae:Nonni voi hemmetti en mä tajuu mitään näistä!Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Tavallisen keraamisen tason vuoksi ei tarvitse kattiloita uusia.Alkuperäinen kirjoittaja jennae:Meillä on kohta muutto edessä ja uudessa asunnossa on keraaminen, mulla ei ole m itään tietoa mitä eroa niillä on! Miksi kattilat joutuu vaihtamaan?
En oo kyllä ikinä törmännyt moiseen ajatteluunAlkuperäinen kirjoittaja haa:Vaikuttaa se ostajan mielikuviin tyyliin "ai yäk, noin vanha hella". Kyllähän noi rautaliesiuunit on ihan mennyttä kamaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no ei paljoa yksi liesi vaikuta asunnon arvoon.No tietty keraaminen!!!!!!
Minä ainakin rekisteröin heti, että hella ainakin menee uusiksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En oo kyllä ikinä törmännyt moiseen ajatteluunAlkuperäinen kirjoittaja haa:Vaikuttaa se ostajan mielikuviin tyyliin "ai yäk, noin vanha hella". Kyllähän noi rautaliesiuunit on ihan mennyttä kamaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no ei paljoa yksi liesi vaikuta asunnon arvoon.No tietty keraaminen!!!!!!