V
vierailija
Vieras
Mä oon kans kuullut, että moni ostos tv:n tuotteista ois ihan hyviä ja käyttökelpoisia mutta valmistaja on pilannut mahdollisuutensa sillä, kun on valinnut jakelukanavakseen tuon.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä oon kans kuullut, että moni ostos tv:n tuotteista ois ihan hyviä ja käyttökelpoisia mutta valmistaja on pilannut mahdollisuutensa sillä, kun on valinnut jakelukanavakseen tuon.
Keraamisia pinnoitteita on erilaisia. Meillä on tonnen seiss diamod joka on pysyny hyvänä mutta siinä on tosi paksu pohja niin se ei niin helposti ylikuumene. Hackmannin matadorista vain huonoa sanottavaa. Myös scanpan-merkkinen meillä on ja se toimi aikansa hyvin mutta ylikuumenemisen seurauksena ilmeisesti tarttuu nyt keskiosan aika tehokkaasti kiinni.
Noita swiss diamondeja oli hulluilla päivillä ja sen vuoksi raaskin istaa kun alle satasella sai ison haudutuspannun, aika järkyn hintasiahan nuo on.
Itselleni vastaten: tästä aiheesta näytti jo olevan oma keskustelu http://kaksplus.fi/threads/voiko-paistinpannun-laittaa-uuniin.1861660/