Keraaminen liesitaso pilalla!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Prkl!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Prkl!!!

Vieras
Voihan helevetti! Puinen pannunalunen oli jostain syystä unohtunut lieden levyn päälle, lapsi oli vääntänyt levyn täysille, huomasin asian vasta kun savua alkoi nousta. Aluksi ajattelin, ettei mitään vahinkoa tapahtunut, mutta nyt olen huomannut, että se levy, jonka päällä puinen alusta "paloi" on sellainen himmeä. Pinta ei muutu kiiltaväksi mustaksi enää millaan, olen kokeillut puhdistusaineen, raaputtimen, tärpätin... vaikuttaa siltä, että se lasitason pinta on palanut ja siksi himmeä.

Saako sitä millään taas kiiltäväksi? Liesi ei ole kuin puoli vuotta vanha!

ei siihen saa muita aineita laittaa ku keramiselle tasolle tarkotettua ainetta. mulla on hieman opettelussa ku ennen oli valuraitaset levyt ja nyt keraaminen, monesti olen meinannu suihkauttaa fairyä siihen...

[QUOTE="kkk";22811584]Kyllä minä päivittäin pyyhin fairyllä meidän keraamisen lieden[/QUOTE]

mulle myyjä tolkutti että elä vain mene muila pyhkiin ku sillä vasitulla aihneela. hyä tietä äettä ei mene pilalle, kiitos :)

[QUOTE="kkk";22811707]Ei tosiaan mene fairystä pilalle. Eikä edes hellävaraisesta vim (chif)-aineella hankaamisesta.

Myyjän myyntikikka myydä sulle kalliit aineet. Meilläkin on keraamisen lieden puhdistusainetta, mutta ei sillä lika lähde pois... fairylläkin lähtee paremmin...[/QUOTE]

Täytyy kyllä se todeta, että millään muulla aineella ei lähde yhtä kiiltäväksi ja puhtaaksi kuin tuolla yllä linkittämälläni. Se on just sitä mitä se pirskatin myyjä mullekin silloin myi. Sitä olen jo pari purkkia käynyt sieltä uusiksi hakemassa. :D

[QUOTE="vieras";22811557]
Onneksi itsellä on induktioliesi.[/QUOTE]

Tähän peesii... On kyllä niin lapsiturvallinen ja ääretömän helppohoitoinen kun ei mikään pala kiinni

Rautakaupasta saa ostaa semmosta kasienpesuainetta jota konemiehet kayttaa putsatakseen kasiaan ,sita voi kayttaa lieden putsaukseen ja makssa humattavasti vahemman kuin nuo Elektroluksit sun muut.

Yhteistyössä