keppostelua?

En osaa neuvoa kun toimisto ei ole paikka jossa itse työskeltelen. Tai jos keksin jotain niin ne on niin hirveitä että niistä saa potkut. Kuten vaikka papereiden liimaaminen yhteen tms.

Miten olis jos ostaisit tuokkosen mämmiä ja sottaisit sillä WC-pöntön, ovenkahvat ja valokatkaisimen?

Mämmi -homman toteutan pääsiäisenä. :D Papereita olen jo liimaillut yhteen. Olen myös merkkaillut olemattomia ajanvarauksia kalentereihin, jättänyt olemattomia soittopyyntöjä, vaihtanut nimikylttejä (nimeksi jotain pervoa), tehnyt erinäisiä seinätauluja, verhottanut huoneita, laittanut kortsu-papereita ihmisten roskiksiin, vappuna laittanut kortsu-ilmapalloja huoneisiin, tehnyt feikki-ihmisen koneen ääreen... Alkaa jutut loppua kesken?!

Mämmi -homman toteutan pääsiäisenä. :D Papereita olen jo liimaillut yhteen. Olen myös merkkaillut olemattomia ajanvarauksia kalentereihin, jättänyt olemattomia soittopyyntöjä, vaihtanut nimikylttejä (nimeksi jotain pervoa), tehnyt erinäisiä seinätauluja, verhottanut huoneita, laittanut kortsu-papereita ihmisten roskiksiin, vappuna laittanut kortsu-ilmapalloja huoneisiin, tehnyt feikki-ihmisen koneen ääreen... Alkaa jutut loppua kesken?!

Olet varsin tuottelias :D Karmea työkaveri itse asiassa :laugh:

Miten jos ostaisit litran verta ja sitten menisit vaikka johonkin komeroon, kirkaisisit hyytävästi ja kun ihmiset säntäävät paikalle niin oven alta kynnyksen yli vain leviää verilammikko käytävälle...

Joko laitoit kuolleen hiiren, myyrän tai muun raadon jääkaappiin? Kahvinkeittimeen sen voi myös panna :D

Kertokaas hyviä kepposvinkkejä mulle! Tykkään jekuttaa ihmisiä töissä ja tuntuu, että omat ideat on jo ehtyneet.

:wave:

Toimistoon sopivia vinkkejä kaipailen!

Ota screenshot tietsikan työpöydästä, käännä ylösalaisin kuvankäsittelyohjelmalla ja tallenna taustakuvaksi. Raahaa kaikki kuvakkeet pois työpöydän reunaan niin, ettei niistä näy kuin pari pikseliä. Piilota alapalkki. Siinäpä sitä huumoria piisaa, kun työkaveri ällistelee pää kenossa ruutua.

Kiitos vinkeistä. Olen kyllä oikeasti kiva työkaveri, oikeasti, vitseille on aina loppujen lopuksi naurettu. :) Vaikka olen laittanut työpaikan nimissä muka-palkitsemis-papereita eteenpäin. Siis tekolomakkeita, joiden mukaan jollekin olisi myönnetty palkankorotusta. he. On niitä vituttanut, kun ovat tajunneet, ettei palkankorotusta tulekaan.

Minä jäynäytin kerran pomoa, kysäisin että mitä ihmettä meidän intranetissa ollut palkanalennusjuttu tarkoittaa, keksin vielä 'lainauksenkin' ko. 'artikkelista'. Oli jokusen tunnin aprillipäivänä etsiskellyt...

Aseta oletustulostimeksi tiedostoon printtaus, irrota hiiren johto keskusyksiköstä, tai jos on useita koneita lähekkäin niin laita näppisten johdot "ristiin" vääriin keskusyksiköihin tai sama juttu näytön kanssa.

Tyhjän vessapaperihylsyn saa ihan kakkapökäleen näköiseksi, kun sen kastelee ja muotoilee pökäleeksi. Sen voi sitten jättää vessanpytyn istuinrinkulan päälle. Hyvä jäynä, jos joku jättää tyhjentyneen vesapaperirullan hylsyn aina telineeseen, eikä vaihda uutta tilalle. :kieh:

Riemurasiassa oli hyvä juttu, just toimistoon sopiva... Printtaa kalvolle tms. ''trollface'' tai muu vesileimatekniikalla, sitten irroitat näytöstä lasin, laitat kalvon väliin ja lasi takas päälle. Siinä saa sitten insinööri jos toinen miettiä, miten hitossa tollaisen ''taustakuvan'' saa pois :D

Mitä teidän töissä pomot ja esimiehet tykkää moisesta keppostelusta? Meidän työpaikalla ei tykättäis että työaikaa tuhlataan noin (väkisinkin sitä menee joko siltä keppostelijalta tai uhrilta), meillä kun seurataan minuutin tarkkuudella mitä kukakin tekee. Etenkin ap lentäisi varmaan aika nopeasti ulos jos noinkin paljon on ehtinyt työpaikalla tekemään jotain muuta kuin töitä ;)

Yhteistyössä