arvasin että lymyilet täällä jossakin...bongasin sut vilaukselta...Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:en oo
:xmas:
näit väärin B)Alkuperäinen kirjoittaja haiku:arvasin että lymyilet täällä jossakin...bongasin sut vilaukselta...Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:en oo
molen väärällä koneella täällä ja mun "pitäis" siivota muka, jokos näit mun saitin uuden lookin?kokeilin muuttaa sitä vähän normaalimmaksi, mutta veri vetää vaan :xmas: jonnekkin, joten minkäs voit. mites sä et ole töissä?Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:näit väärin B)Alkuperäinen kirjoittaja haiku:arvasin että lymyilet täällä jossakin...bongasin sut vilaukselta...Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:en oo
pistäs space päälle
en oo käyny kurkkimassa.Alkuperäinen kirjoittaja haiku:molen väärällä koneella täällä ja mun "pitäis" siivota muka, jokos näit mun saitin uuden lookin?kokeilin muuttaa sitä vähän normaalimmaksi, mutta veri vetää vaan :xmas: jonnekkin, joten minkäs voit. mites sä et ole töissä?Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:näit väärin B)Alkuperäinen kirjoittaja haiku:arvasin että lymyilet täällä jossakin...bongasin sut vilaukselta...Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:en oo
pistäs space päälle