Kyllä mä oon miettiny mistä koirani ostan ja niin tulen tekemään tulevaisuudessakin ja seuraava koira mikä mulle tulee ei tule suomesta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:olisko joku agapios? tai vastaava se uus, tiedän ketä tarkotat ja netistä löytyy aika paljon juttua, miettikää ihmiset kaks kertaa mistä koiranne ostatte.
mulla ei ainakaan mitään enkä mitään varsinaista ole kuullut mutta yleisesti negatiivista kyllä..paikkansa pitävyydestä en tiedä mitään,huhujahan aina liikkuu..Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ja mitähän tätä kenneliä vastaan oikeesti on
Jos kyseessä on kasvattaja joka omistaa kennelnimen niin se kyllä loppuu se kasvatus ihan kennelliiton toimesta jos aihetta on.Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:mulla ei ainakaan mitään enkä mitään varsinaista ole kuullut mutta yleisesti negatiivista kyllä..paikkansa pitävyydestä en tiedä mitään,huhujahan aina liikkuu..Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ja mitähän tätä kenneliä vastaan oikeesti on
Jos on kysymys ihan eläinsuojelullisista asioista voisitteko tehdä ilmoituksen vaikka nimettömänä?Alkuperäinen kirjoittaja Pikku piskin omistaja:Meillä on pommi kyseisestä kennelistä, ja en suosittele ihan sokkona sieltä koiraa hommaamaan.
Ja syitä on, monia, mutta haasteen pelossa en ala niitä luettelemaan.
Näistä ei kai saisi nimillä puhua mutta, sanooko sana pentutehdas mitään?Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ja mitähän tätä kenneliä vastaan oikeesti on
Ne nimet lähtee siltikin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Näistä ei kai saisi nimillä puhua mutta, sanooko sana pentutehdas mitään?Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ja mitähän tätä kenneliä vastaan oikeesti on
En ala mitään linkkejä etsimään mutta luulen että ainakin koira piireissä ihmiset on tästä tietoisia,
Miksi luulet että pikkupiskin lopetti kasvattamisen ja saman perheen jäsen perusti uuden kennelin eri nimellä?
Ja tuskin meistä niin moni tästä olisi tietoinen, mikäli se ihan palturia olisi...?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Näistä ei kai saisi nimillä puhua mutta, sanooko sana pentutehdas mitään?Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ja mitähän tätä kenneliä vastaan oikeesti on
En ala mitään linkkejä etsimään mutta luulen että ainakin koira piireissä ihmiset on tästä tietoisia,
Miksi luulet että pikkupiskin lopetti kasvattamisen ja saman perheen jäsen perusti uuden kennelin eri nimellä?
Jos olis haaste tullu niin sithän olis saanu selvitettyä asiat niin ku ne kuuluuki olla. Mitä sit vaikka puhelut olis nauhotettu jos itellä oli puhtaat jauhot pussissa kuitenki.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos on kysymys ihan eläinsuojelullisista asioista voisitteko tehdä ilmoituksen vaikka nimettömänä?Alkuperäinen kirjoittaja Pikku piskin omistaja:Meillä on pommi kyseisestä kennelistä, ja en suosittele ihan sokkona sieltä koiraa hommaamaan.
Ja syitä on, monia, mutta haasteen pelossa en ala niitä luettelemaan.
Ei mitään kokemusta tästä kennelistä, mutta yhdestä kasvattajasta kyllä joiden koirat eivät aina olleet sitä mitä piti olla ja jos omistaja erehtyi tarkemmin kyselemään, uhattiin heti haasteella. Kaikki puhelut oli kuulemma nauhoutettu jne.
Pommiksi voidaan myös nimittää koiraa joka on ihan pommi et ihan vaan tiedoks itelles. ehe ehe vaan.Alkuperäinen kirjoittaja ihan vaan tietoiskuna:pommi= pomeranian
Kyllähän niitä ilmoituksia on tehty, kummastakin paikasta ja tämä pikkupiskin menetti kasvattaja luvan, kennelliitto ei ole kovin nopea käänteissään, syytäähän tämäkin paikka rekisteröinti maksuja ison summan vuodessa kennelliitolle.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Jos kyseessä on kasvattaja joka omistaa kennelnimen niin se kyllä loppuu se kasvatus ihan kennelliiton toimesta jos aihetta on.Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:mulla ei ainakaan mitään enkä mitään varsinaista ole kuullut mutta yleisesti negatiivista kyllä..paikkansa pitävyydestä en tiedä mitään,huhujahan aina liikkuu..Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ja mitähän tätä kenneliä vastaan oikeesti on
Paskapuheet on paskapuheita ja faktat faktaa kuitenki.
no onhan tuo nähty että paskaa tapahtuu ja se saa myös jatkua useita vuosia,esim.se tunnettu kääpiösnautseri(ja ilmeisesti snautseri) kasvattaja,että ei ole mikään takuu että kuuluu kennelliittoon..Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Jos kyseessä on kasvattaja joka omistaa kennelnimen niin se kyllä loppuu se kasvatus ihan kennelliiton toimesta jos aihetta on.Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:mulla ei ainakaan mitään enkä mitään varsinaista ole kuullut mutta yleisesti negatiivista kyllä..paikkansa pitävyydestä en tiedä mitään,huhujahan aina liikkuu..Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Ja mitähän tätä kenneliä vastaan oikeesti on
Paskapuheet on paskapuheita ja faktat faktaa kuitenki.