Kenkien "linttaan" astuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lättäjalkako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
pihtipolvet. Pidä ne polvia tukevat lihakset hyvässä kunnossa, auttanee vähän? Onko polvissa vaivaa?

Hakuammuntaa tämä nyt oli silti. Oma linttaaminen on vanhemmiten vähentyny, ehkä tuosta syystä.

voihan se olla noinkin että nilkka taittuu sisään polvien sijasta, mutta mulla taas tuskin oli siitä kysymys vaan nimenomaan polvista. Ja vanhemmiten polvet on suoristuneet ehkä siksikin, että tulee ratsastettua paljon.

Et kai O74 sitä kiistä, etteikö vaikutus ole samansuuntainen (eli jalan sisäsyrjän ylipainottuminen) riippumatta siitä, tapahtuuko sisänojoisuus nilkassa vai polvessa?

Mä sitten taas en ole ikinä sietäny tuota holvikaaren tukemista millään lailla. Tuntuu kammottavalta eikä totu. Toisaalta mulla ei ole lättäjalkavikaa yhtään.

Miulla on ihan sama ongrlma, tallaan siis linttaan ja minua on käytetty ihan fysioterapeutilla joka teetti minulle tukipohjalliset joiden avulla en tallaa enää linttaan. Toki kenkiä on silloin vähän vaikeampi löytää (olen käyttänyt vuoden) mutta jumpalla ja sen sellaisella on hitaasti alkanut parantua. :)

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä