Kenkäkauppa - Mekka

Kävin tänään sit uudessa liikkeessä täällä.
Ja löysin ihanat kengät..
Ette ikinä arvaa..mies osti ne mulle ilman kinaamista :eek:
no tosin ne jäi sinne liikkeeseen..siellä oli häiriö pankkikortti liikenteessä ja käteinen oli ainut mikä kävi..
kortti mulla oli kotosalla ja mies ei muista omaa tunnuslukua että oltas voitu nostaa..
pitävät huomiseen niitä niin kauppa reissulla haen ne kotio..

harmi vaan mä en mekan sivujen kautta löytänyt niitä kenkiä että olisin linkittänyt teille kuvan mun uusista popoista :D

jos nyt löysin oikeat kengät niin kuva on hiukan alempana
 
:x Joo, ei mun kengät ollenkaan. Tosta Mekasta varoittaisin sen verran, että vaihto-/palautusoikeus paljon huonompi kuin esim. DinSko:ssa ainakin täällä meidän suunnalla. Tyttö osti tarjouksessa olleet (hinta 20?, norm.hinta 49,90?!!!) tossut, joista toinen alkoi parin päivän jälkeen rispaantua kärjestä, pohja lähti siis irtoamaan. Tyttö oli tossut saanut muuten pysymään niin valkoisina ja siisteinä, että olin varma, että vika ei ole ollut hänen aiheuttamaansa. Kovan väännön jälkeen suostuivat vaihtamaan, mutta kovistelivat takaisin, ettei enää sen jälkeen vaihdeta vaikka hajoaisivat. DinSko:ssa en olisi joutunut asiasta vääntämään ollenkaan, vaan siellä ollaan sitä mieltä, että jos kengät hajoaa viikon sisällä, he vastaavat siitä.
 

Yhteistyössä