Kenkä vinkkiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WTF
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

WTF

Aktiivinen jäsen
25.04.2007
1 955
0
36
Ois YO-juhliin Marimekon lammet kankaasta salsa-hame ja paita, mut millaset kengät sopis? mulla kun ei ole kun kävelylenkkarit, en käy juhlissa, joten juhlakenkiä ei ole :laugh: sopisko mustat balleriina kengät, vai ovatko liian teinit, ikää kun on jo 36v... korkea korkosia en pysty käyttää, joten jääkö mitään enää jäljelle??? KIITOS vinkeistä ja JOS sais toivei kuvia ja linkkejä...

Taidan olla huono neuvomaan, kun itse rakastan korkkareita ja käytän niitä kaikissa mahdollisissa tilanteissa... :D

Mutta ei nuo balleriinat tai vastaavat matalat pikkukengät mielestäni mitenkään huono valinta ole, jos ne tuntuu sinusta omilta. Eikös ne ole vähän niinku muotia ja niitä löytyykin vaikka missä väreissä ja kuoseissa kaupoista nyt.

Tyhmäähän se olis ostaa juhlia varten jonkun muunlaiset kengät, joita ei sitten koskaan käytä missään muualla ja juhlien ajankin miettii vain sitä kuinka hankalat kengät on jalassa... Noin kärjistetysti. ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 15:02 Miksuliini kirjoitti:
Tyhmäähän se olis ostaa juhlia varten jonkun muunlaiset kengät, joita ei sitten koskaan käytä missään muualla ja juhlien ajankin miettii vain sitä kuinka hankalat kengät on jalassa... Noin kärjistetysti. ;)

Näin itsekkin ajattelin... Mä olen mieltynyt noihin kävelylenkkareihin ja käytän niit 7/52 vuodessa...
Ois mul sellaset "bootsit" mut ei taida oikee sopia kesäkuun alulle? Vielä kun olen hyvin pihi vaate ja kenkä hankinnoissa, en raskis maksaa saatika ostaa mitään kalliita... Ehkä nyt sit pitäis repästä ja ostaa kunnon kengät ja käyttää niit sit aina kun on jotai kemui tms?

Noi ELLOS kengät oli aika makeet... pitäisköhän kerrankin oikee repäistä ja ostaa jotkut tollaset erikoiset??? Mä kun olen viel aika "mauton" ihminen niin taatusti olis kerranki ihmisillä ihmettelemistä... en oikeen jaksa panostaa mihinkään "erikoiseen" ni nuo kengät vois olla ihan pop... mahtaako muualta kuin ellokselta saada???

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 15:16 Udenforstående kirjoitti:
Noi ELLOS kengät oli aika makeet... pitäisköhän kerrankin oikee repäistä ja ostaa jotkut tollaset erikoiset??? Mä kun olen viel aika "mauton" ihminen niin taatusti olis kerranki ihmisillä ihmettelemistä... en oikeen jaksa panostaa mihinkään "erikoiseen" ni nuo kengät vois olla ihan pop... mahtaako muualta kuin ellokselta saada???
Nuohan on aika peruskengät tänäpäivänä, et varmaan ton tyylisiä on kenkäkaupoissa! Sopii moniin vaatteisiin. :)

Yhteistyössä