Kengännauhojen sitominen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja InkaMaaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on kaikki opetellut eskari ikäisenä. Toiset helpommin ja toiset vaikeammin. Olen vaan sanonut että nyt opetellaan ja niin monena iltana on sen kengän kanssa istuttu että on opittu. No ei toki koko iltaa vaan joku 5-10min per ilta. Yleensä muutama ilta riittää. Ja motivaatioksi riittää se kun pääsee nopeemmin ulos esim eskarissa kun osaa itse sitoa. Eli tarkoituksella tuossa opettelu vaiheessa ei ole ostettu tarrakenkiä, joten on "pakko" oppia
 

Yhteistyössä