Kengät pöllittiin kuntosalin pukukopista

Oikein mukava ja rentouttava liikuntatuokio takana. Joku ihana ihminen oli pölliny mun lenkkarit sit sillä aikaa kun kävin salilla |O

Noh, opinpahan ainakin että tästä lähtien pistän kaikki kamat lukkojen taakse.

Mulla ei ollu edes salikenkiä mukana kun olin siellä sukkasillaan. Sain sit info-tädiltä kengät lainaan (uimasandaalit :D ) että pääsin kotio.

Ei kukaan tietäs missä olis lenkkarit alessa täällä Oulun seudulla!?
 
En ymmärrä kuka niitä munkaan kenkiä niin himoitsi että matkaansa otti. Ihan ok näköiset ne vielä oli mut ei todellakaan uudet!

Onhan joku voinut ne vahingossakin ottaa...kait?!

Jättikö se varas Babylon sun lompakon kuitenkin et otti vaan rahat?
 
|O Ärsyttävää! Toivottavsti ei ollu pitkä matka kävellä uimasandaaleissa.

Juuri tuon takia mä laitan aina kaikki tavarat kaappiin lukkojen taa. Olis tosi tylsä kävellä kotiin ilman kenkiä/takkia. "vahingoista" sitä oppii.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
siis milaset lenkkarit varastetaan? Pitäsköhän yrittää samaa,ni ois pakko ostaa udet kengät... paitsi et eipä taitas mun lenkkarit kellekkään kelvata- :eek:
Joko ne on kivan näköset ja sopivaa kokoa, tai sitten joku on ilkeyttään vaikka piilottanu tai heittäny metsään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mulju:
En ymmärrä kuka niitä munkaan kenkiä niin himoitsi että matkaansa otti. Ihan ok näköiset ne vielä oli mut ei todellakaan uudet!

Onhan joku voinut ne vahingossakin ottaa...kait?!

Jättikö se varas Babylon sun lompakon kuitenkin et otti vaan rahat?
Eteisestä vois ehkä vahingossa ottaa. Mutta että kaapista? tuskin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Kuntosaleissa tapahtuu muutenkin kaikenlaista kummaa:
www.ircquotes.fi/?89776
Näh.

Tää on parempi http://www.ircquotes.fi/?127691

Varsinkin kun oot itekin miespuolinen.
Tuo on lähinnä kiusallinen tilanne. Ensimmäinen oli sellainen, että heppu hetken aikaa sai pelätä tukirakenteensa puolesta.
 
Näitä tapahtuu sairaaloiden pukuhuoneissakin. Ne täytyy pitää lukittuina, tai risatkin sandaalit häipyvät kaapin päältä. Riippuu vähän paikasta. Tampereen Hatanpäällä miesten pukuhuoneen ovi oli tuettu pysyvästi auki, koska heti sen jälkeen oli näkökontaktin estävä mutka.
 

Yhteistyössä