kengät kevääksi

Alkuperäinen kirjoittaja Blondie:
Kumpparit, jotkut pienellä varrella varustetut kävelykengät ja lenkkarit.
Kumppareihin voi aina laittaa villasukan jos on kylmät kelit.
näin meilläkin, vedenpitävät lenkkarit,lyhyt vartiset kävelykengät ja kumpparit ostettu kevättä varten =)
 
Meillä on vedenpitävät varrelliset välikausikengät odottamassa. Jotkin varrettomat kengät olisi vielä tarkoitus ostaa kaupunkikengiksi.

Mie olen ehkä vähän omituinen, mutta en ole ajatellut ostaa kumisaappaita. Olen ennemmin ostanut kunnolliset goretex-kengät. Itselläni olen vuosia käyttänyt vedenpitäviä kenkiä ja todennut sen verran hyviksi, että myös pojalle ostan samanlaisia. Kumisaappaat eivät kuitenkaan jalkaan ole niin mukavat ja tukevat kuin kunnolliset kengät.
 
Meillä käytössä niin kauan kuin lunta piisaa niin Eccon talvi goret/kuomat, niistä siirrytään viikkarin varrellisiin goreihin säiden muuttuessa keväisemmiksi. Kuiville keleille on Eccon kävelykengät (kotioloihin), tilasin juuri vielä SuperFitin kävelykengät ja varrelliset goret, kun en ihan varma ole noiden viikkareiden sopivuudesta enään. Kumpparitkin löytyy, on serkun vanhat ja niitä pk käyttää kunnon lätäkkökeleillä, pk:ssa on myös lämminvuorioset Nokiat, mutta eivät ole niitä koskaan käyttäneet. Ei ole ollut tarvetta.

Jos jollain vielä kevään kengistä vajausta niin käykää kattoon lemonkidsin valikoimat, edullisesti sain meille kahdet kengät. Jotain kokoja vielä jäljellä viime kaudelta.
 

Yhteistyössä