Kenet palstalaiset haluaisit tavata ihan uteliaisuudesta että ovatko he tosiaan sellaisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nella"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nella"

Vieras
Mulla ainakin nämä:
-Rollolainen, olisi kiva tietää onko hän todella niin mustavalkoinen ja tyhmähkö ihminen
-Savanna, onko hän tosiaan niin hysteerinen kuin miltä vaikuttaa. Olisi myös kiva nähdä hänen vartalonsa livenä koska kuvissa näyttää todella hoikalta ja silti hän valittaa painostaan.
-Rukoilijasirkaa, onko hän livenäkin yhtä kaunis kuin kuvissa. Niin ja näkisi kuinka pieni ja siro hän on.
-Rieputarallaa, näyttääkö hän muka sketsisarjan hahmolta.
-Aamuäree, onko hän oikeasti äreä.

Rieputarallaa : mä luulen että meillä vois olla paljon yhteisiä jutunaiheita

Rukoilijasirkka : olis kiva nähdä, että onko hän yhtä välitön "oikeassakin elämässä"

Lunatic : no ihan muuten vaan

Fleur de La Cour : minulla on tietty mielikuva hänestä olisi kiva nähdä onko se todenmukainen

Non Compos Mentis : -- || --

metsänpeitto : -- || --

Jonsered Karhunkantaja : -- || --

[QUOTE="heh";22179092]En ketään! Lueskelen tätä palstaa, mut ei mua irl kiinnosta tavata ketään. Mulla on oikeekin elämä...[/QUOTE]

Eiköhän kaikilla meillä ole oikea elämä, mutta kaikki ei ole noin tylsiä ja niuhoja kuin sä. Jotkut meistä omistaa mielikuvituksen.

Alkuperäinen kirjoittaja rätti;22179099:
Rieputarallaa : mä luulen että meillä vois olla paljon yhteisiä jutunaiheita

Rukoilijasirkka : olis kiva nähdä, että onko hän yhtä välitön "oikeassakin elämässä"

Lunatic : no ihan muuten vaan

Fleur de La Cour : minulla on tietty mielikuva hänestä olisi kiva nähdä onko se todenmukainen

Non Compos Mentis : -- || --

metsänpeitto : -- || --

Jonsered Karhunkantaja : -- || --

Saanko kysäistä millainen mielikuvasi on minusta?

[QUOTE="Nella";22179121]Eiköhän kaikilla meillä ole oikea elämä, mutta kaikki ei ole noin tylsiä ja niuhoja kuin sä. Jotkut meistä omistaa mielikuvituksen.[/QUOTE]

no siehä tylsä niuoho oot...!

Saanko kysäistä millainen mielikuvasi on minusta?

Tämä perustuu aika paljon ulkoiseen mielikuvaan. Jostain syystä sinusta tulee hyvin vahvasti sellainen kuva, useimmista ei tule tällaista ulkonäkömielikuvaa kirjoitusten perusteella. Minulle tulee mielikuva energisestä, menevästä, tummahiuksisesta ja ehkä vähän sporttisesta naisesta, jotenkin raikas, ehkä sellainen vähän rauhaton ja koko ajan vauhdissa. Puhetapa ehkä vähän kylmä ja itsevarma, kovahko ääni, menee eikä meinaa, ryhdikäs. Jostain syystä mielikuvaan liittyy myös aina vaaleahkot vaatteet. Minulla on sinusta jostain syystä erittäin voimakas näkemys, ja se on aika hassua! En ole mielestäni edes lukenut kovin paljon sinun kirjoituksiasi.

Anatolian toivoisin jo vihdoinkin tapaavani. Vaikuttaa hyvältä tyypiltä.

Muutaman sellaisen jotka toivon tapaavani, olen jo tavannut ja tapaan toivottavasti Turkumiitissä pian uudestaan :)

Yhteistyössä