Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Jaa, että meikäläinen kelpais vaan hotelliksi![]()
Kyllä mä susta muutenkin tykkään :hug:
Niinpä. Sanotaanko näin, että myö tahottaisi nähdä se tyyppi jnka näppikseltä stoorit tuli.Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Tähän(kin) on pakko sanoa että peppuliinin. :saint:
Nii määki. Mitenkähän mielikuvitusolennon pystyy näkemäänTai onhan se, mut ei oo..
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Rypälettä vois nähä uudestaan =) Keittiönoitaa olis tarkoitus tavata joskus.
Ja kaikki jotka kannattavat lapsentahtisuutta, olis kiva jakaa ajatuksia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Rypälettä vois nähä uudestaan =) Keittiönoitaa olis tarkoitus tavata joskus.
täältä tuskin löytyy muita lapsentahtisuutta kannattavia. =)
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Rypälettä vois nähä uudestaan =) Keittiönoitaa olis tarkoitus tavata joskus.
Löytyypi niitä muutama =) Eivät vaa ole yhtä koväänisiä ku minä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Rypälettä vois nähä uudestaan =) Keittiönoitaa olis tarkoitus tavata joskus.
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Rypälettä vois nähä uudestaan =) Keittiönoitaa olis tarkoitus tavata joskus.
No eipä se nyt ihan niin harvinaista taida olla...![]()
.
No ei todellakaan.Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Rypälettä vois nähä uudestaan =) Keittiönoitaa olis tarkoitus tavata joskus.
Ja joo, olis kiva nähä nina uudestaan.Ja kylkiluuta myös, jos täälläpäin taas liikkuu.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:No ei todellakaan.Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Rypälettä vois nähä uudestaan =) Keittiönoitaa olis tarkoitus tavata joskus.
Ja joo, olis kiva nähä nina uudestaan.Ja kylkiluuta myös, jos täälläpäin taas liikkuu.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Rypälettä vois nähä uudestaan =) Keittiönoitaa olis tarkoitus tavata joskus.
ketä? kyselee *utelias*![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NinaTT:lle:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Rypälettä vois nähä uudestaan =) Keittiönoitaa olis tarkoitus tavata joskus.
?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja NinaTT:lle:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Rypälettä vois nähä uudestaan =) Keittiönoitaa olis tarkoitus tavata joskus.
?![]()
Coatrack, esimerkiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja NinaTT:lle:kerrohan myös muita lapsentahtisuutta kannattavia ja toteuttavia, jos oot niitä palstalla pongannu ?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Sirkan mä näenkin kesälläjippii
juhannuskonffassa? =)
Just siellä ja täällä on monia joita olisi kiva tavata kuten sinäkin :hug:
sellainen 2+ - tapaaminen olisi kiva..tulisin ihan varmasti =)
juhannuskonffassa keuruullako?
saanko mäkin tulla tapaamiseen![]()
Tietty, sinne vaan lippujen alle.
joko on päivä sovittu?
meillä määrää tuon ukon työt minä päivinä sinne päästään..
mutta joko loppuviikosta tai viikonlopusta tullaan ja lasten kokouksiin mennään
olisii kiva kyllä nähdä muita palstalaisia
![]()
Ei kai me olla viel sovittu sen tarkemmin, lauantaista ollaan puhuttu, kun sillon varmemmin kaikki on paikalla.
Uskaltaisinkohan minäkin liittyä joukkoon....
Totta kai! Mä pistän miehenkin tulemaan sinne, kerta sillähän on täällä nimimerkki, niin sen kuuluu tulla.
sittenhän meitä olisi jo 4 äitiä+ lapset ja mahdolliseti miehet![]()
ei oliis ainakaan niiniso kynnys tulalkun ette tunne jo kaikkitoisianne valmiiksi![]()
siis pieni sydän mukaan vaan..
pitänee sitten lähempänä ajankohtana löydä aikaa ja päivää lukkoon, meillä kun miehen vuorotyö kuitenkin vaikutaa niin asiaan..
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Ei millään pahalla, mutta pidän teidät mieluiten vain virtuaalisina hahmoina. On täällä muutama, joiden kanssa voisi syntyä hyväkin keskustelu IRL, mutta kokisin hankalana palstailun sen jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja NinaTT:lle:kerrohan myös muita lapsentahtisuutta kannattavia ja toteuttavia, jos oot niitä palstalla pongannu ?![]()
Onhan näitä, mutta en mä rupea listaamaan ketä mun mielestä kannattaa mitäkin. Heiltä voi kysyä sitä ihan itse jos haluaa tutustuaLaita vaikka pino pystyyn.