kenet ottaisit näistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sabrina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä voisin ottaa tuiskun ja ne rahat, ja st vaik niillä maksaa tuiskulle et kipittää kotiinsa ja mulle jäis silti vielä paljon rahaa itelle,saisin sitä suklaatakin :D

Aika moni näköjään valihtee ton rahan ennenmmin kun antin :laugh:

Minä ottasin Jarin ihan siitä syystä että se on niiiiin ihana, mitä sitten vaikka onkin kallellaan toiseen suuntaan (niinku saattaa olla nuo muutkin)... Ei mua tartteis pakottaa sen kanssa lapsia tekemään, ehkä se menis ennemmin toisinpäin :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:
Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
Alkuperäinen kirjoittaja kaunotar:
mitä tarkoitat kun sanot että antille pitäisi opettaa kaikki? :o :D

Juuri sitä :saint:

Mu sehän vasta hauskaa olisi :p

Ai kun opettaa mihin sukat täytyy laittaa ja kuinka hammastuubia puristetaan oikeaoppisesti? :whistle: :xmas:

..kuinkas monen mies muuten tietää mihin ne likaiset sukat kuuluu??
ihan muut opit oli mielessä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja kaunotar:
mitä tarkoitat kun sanot että antille pitäisi opettaa kaikki? :o :D

Juuri sitä :saint:

Mu sehän vasta hauskaa olisi :p

Ai kun opettaa mihin sukat täytyy laittaa ja kuinka hammastuubia puristetaan oikeaoppisesti? :whistle: :xmas:

..kuinkas monen mies muuten tietää mihin ne likaiset sukat kuuluu??
ihan muut opit oli mielessä ;)

Mun mies :wave: :D :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Pakkasekaisin:
Antti ja miljoona euroa. Sillä miljoonallahan sais jo kasan suklaata ja maksettua Antille menolipun niin pitkälle kuin pippuri kasvaa :D

tätä ei sallita..sä et sais niitä rahoja jos et ottais anttia mukaan kauppaan :)

Vaikea sanoa. Riippuu pitkälti siitä, minkälainen haju hengityksessä olisi. Luultavasti Antti Tuiskun hengitys olisi raikkain noista kolmesta, kun hän on nuorin, eikä hampaat ole ehkä vielä kovin mätäiset.

Jari Sillanpäästä tuskin olisi mitään iloa, eikä hän ole ulkoisesti viehättävä. Henkikin luultavasti haisisi ja pili olisi kakkainen. :x

Jorma Uotinen olisi varmaan ihan mukava, mutta epäilen hänen saavan siviilissä peloittavia raivokohtauksia. Ehkä hän suuttuessaan makaisi lattialla ja hakkaisi päätään käsillään tai jotain hirvittävää. Levytyssopimus olisi ihan kiva, mutta olisi hirveää tulla levyttäneeksi ihan huono levy.

Suuri vaikuttava tekijä olisi kuitenkin suuhygienia ja hengen haju.