Kenet julkkismiehen ottaisit jos saisit?

  • Viestiketjun aloittaja Kiu
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja olen huomannut:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Lauri tähkällä on jännittävät kasvot. Eli vaikka sen.

Ja siis, ei, jos saisin, vaan jos minulla ei ennestään miestä olisi. :xmas:
Miks tarvii selitellä? Kaippa sen ny kuka vaan käsittää että tään on niinku kysymys teoreettinen?
Scarlett ei käsittäisi, sen takia Rukoilijasirkka tuon mainitsi...
Hm. Ei, vaan en halua lukea, että minua paheksutaan, kun ottaisin Lauri tähkän, vaikka minulla on jo mies ja sitten alettaisiin taas vaihteeksi sääliä minun miestä.
 
johanna
Hmm.. no sen kenen kanssa rakastelin unessani toissayönä, eli Antonio Banderasin ;) Sillä on sellaset kivat nauravaiset silmät. Tai sitten Johnny Deppin, komea mies ja perheelleen omistautunut, rikaskin on :)
Kotimaisista Ville Valo vastaisi mun rentunkaipuuseeni, on myös suhteellisen varakas, eli toimeentuloni olisi jatkossa taattu. Sellainen lutunen söpis olisi myös Samuli Vauramo, mutta luulen että se olis mulle pari vuotta liian nuori, eikä edes tarpeeksi rikas :D
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja johanna:
Rukoilijasirkka hei, mistä kumpuaa toi sun viehtymys noihin rumiin alkuasukasmiehiin? (ihan hyväntahtoisesti kysyn)
En tiedä. :ashamed: Mielestäni se on vain osoitus hyvästä miesmaustani. :xmas:
Tai ehkä mä tarviin, että musta pidetään huolta ja pukupellet ei siinäsuhteessa oikeen vakuuta, eihän ne osaa edes veistää tai tehdä tulta.
 
Oo
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No oi on julkkis, eikö, koska on näyttelijä. Ton mä ottasin.


Eikso ihq? :heart:
Etkö yhtään ajattele, miltä tuo parta tuntuisi, kun mies nuolisi sinua reisien välisestä paikasta... Vai sitäkö juuri ajattelet. Hyi kun se parta tulisi limaiseksikin
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Oo:
Etkö yhtään ajattele, miltä tuo parta tuntuisi, kun mies nuolisi sinua reisien välisestä paikasta... Vai sitäkö juuri ajattelet. Hyi kun se parta tulisi limaiseksikin
En ajattele niin pitkälle. Sen takia, koska mulla on jo mies. :)
 
johanna
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja johanna:
Rukoilijasirkka hei, mistä kumpuaa toi sun viehtymys noihin rumiin alkuasukasmiehiin? (ihan hyväntahtoisesti kysyn)
En tiedä. :ashamed: Mielestäni se on vain osoitus hyvästä miesmaustani. :xmas:
Tai ehkä mä tarviin, että musta pidetään huolta ja pukupellet ei siinäsuhteessa oikeen vakuuta, eihän ne osaa edes veistää tai tehdä tulta.
Okkei.. eli ne naisen alkukantaiset tarpeet ;) Kai sun miehes toteuttaa joskus joitain sun luolamiesfantasioita?
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja johanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja johanna:
Rukoilijasirkka hei, mistä kumpuaa toi sun viehtymys noihin rumiin alkuasukasmiehiin? (ihan hyväntahtoisesti kysyn)
En tiedä. :ashamed: Mielestäni se on vain osoitus hyvästä miesmaustani. :xmas:
Tai ehkä mä tarviin, että musta pidetään huolta ja pukupellet ei siinäsuhteessa oikeen vakuuta, eihän ne osaa edes veistää tai tehdä tulta.
Okkei.. eli ne naisen alkukantaiset tarpeet ;) Kai sun miehes toteuttaa joskus joitain sun luolamiesfantasioita?
Ei sen tartte toteuttaa mitään omituisia juttuja, olla vaan oma ittensä. Se on käytännöllinen ja luonnonläheinen tyyppi. :)
 
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja Oo:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No oi on julkkis, eikö, koska on näyttelijä. Ton mä ottasin.


Eikso ihq? :heart:
Etkö yhtään ajattele, miltä tuo parta tuntuisi, kun mies nuolisi sinua reisien välisestä paikasta... Vai sitäkö juuri ajattelet. Hyi kun se parta tulisi limaiseksikin
|O

Olisit voinut varoittaa K-18 sisältöisestä tekstistä edes ennakkoon!

Joudun myöntämään, että mielikuva sirkkistä nuolevasta alkuasukkaasta on hitusen luotaantyöntävä..
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Alkuperäinen kirjoittaja Oo:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No oi on julkkis, eikö, koska on näyttelijä. Ton mä ottasin.

Eikso ihq? :heart:
Etkö yhtään ajattele, miltä tuo parta tuntuisi, kun mies nuolisi sinua reisien välisestä paikasta... Vai sitäkö juuri ajattelet. Hyi kun se parta tulisi limaiseksikin
|O

Olisit voinut varoittaa K-18 sisältöisestä tekstistä edes ennakkoon!

Joudun myöntämään, että mielikuva sirkkistä nuolevasta alkuasukkaasta on hitusen luotaantyöntävä..
Hihihi! :D Onhan toi vähän vanhakin ehkä.
 

Yhteistyössä