Kenet julkkiksen haluaisit stailata uudelleen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Echo

Tunnettu jäsen
01.09.2008
56 799
19 180
113
Ei sitten ilkeilyjä, vaikka mä mietin että onkohan tää itsessään ilkeä koko aloitus...(n) Enkä itse ole mikään tyyliguru.

Mutta jos esitän tämän asian postiivisesti:julkisuudessa on paljon kauniita ja komeita ihmisiä, jotka olisivat upean näköisiä pienellä tuunauksella.

Persoonallisuuskin on plussaa, eli olisi tylsää jos jokainen julkkis olisi trendikäs ja tyylikäs.

Mutta. Aloitetaan.

Tuksu. On hyvä alku että se ei vaalenna hiuksiaan enää niin paljon, mutta huulet jättäisin hyvin vähälle meikille (huulitäytteet pois).
Olen nähnyt hänestä kuvan Image?-lehdessä ennen Kanerva-kohua ja pöhöttyneisyyttä, ja oli kaunis nainen.

Johannatestari_etu_17915ly_vd.jpg

Sofi. Tässä kuvassa ihan nätti kun ei ole pillerilaseja, mutta tuo tukkalaite pois päästä, kiitos.
lataakuva.php

072516-sia-lipstick-lead.jpg
072016-Maddie-Ziegler-SIA-Lead.jpg
Sia, miks se peittää ittensä nykyään noin? Nätti ihminen ja kulkee polkkatukkaperuukki naamalla koko ajan, en ymmärrä yhtään että miksi ihmeessä ja maailman mielestä se on ookoo, koska Sia on niin cool ja julkkis.o_O

• Tykkää
Reactions: Echo
Viimeksi muokattu:
bidenhal005.jpg
Tarja Halonen ja tarviiko tuota ees perustella..samat rillit ja sama rekkapaula hiustyyli ollut niin kauan kun maailma on pyörinyt radallaan.
hqdefault.jpg

Heli Palsanmäki on semmonen että mistä en tiedä:mä olin toisaalta kauheen iloinen että se jaksoi kauhean pitkään olla naturelli (lukuunottamatta hiusvärjäystä ja jäätävää tatskaa), koska koko pariskunta arkisuudessaan oli niin virkistävä.

000j1szs.jpg

Mutta hyvältähän Heli näyttää sit laittautuneena. Mutta onko Heli massaa kun on laittautunut?
aki-ja-heli-palsanmaki-suomen-huutokauppamestari-tiedotustilaisuudessa-29-marraskuuta-2012.jpg

Ville Haapasalo!!!

En kestä kaivaa kuvaa tähän kun on niin siivoton AINA

Samannäköinen kuin entisajan pahvimajojen kaatopaikkaspurgut :(

Ja tuollainen tekee ruokaohjelmia kuulemma :D

• Tykkää
Reactions: päätön
Ville Haapasalo!!!

En kestä kaivaa kuvaa tähän kun on niin siivoton AINA

Samannäköinen kuin entisajan pahvimajojen kaatopaikkaspurgut :(

Ja tuollainen tekee ruokaohjelmia kuulemma :D
Sori, mä kaivan sen kuvan sit. :D
Villehän on ihana! Tulee mieleen joku metsämies siperialaisessa mökissä, syömässä villisikaa takkatulen lämmössä...:thumbsup:
villehaapasalo_thump.JPG

• Tykkää
Reactions: Lunatic
Sori, mä kaivan sen kuvan sit. :D
Villehän on ihana! Tulee mieleen joku metsämies siperialaisessa mökissä, syömässä villisikaa takkatulen lämmössä...(y)
villehaapasalo_thump.JPG
Mutta mulle tulee mieleen että tuo mies haisee pahalle.

Trumpille vois joku sanoa jo jotain sen hiustyylistä ihan oikeesti...eihän toi kampaus pysy ees paikallaan yhtään jos vähänkin tuulee!
c_scale,fl_progressive,q_80,w_800.jpg
05098f648aaf09a12b0a06d1c69dc9ad
635956813587020188-494985326_maxresdefault-4.jpg

072516-sia-lipstick-lead.jpg
072016-Maddie-Ziegler-SIA-Lead.jpg
Sia, miks se peittää ittensä nykyään noin? Nätti ihminen ja kulkee polkkatukkaperuukki naamalla koko ajan, en ymmärrä yhtään että miksi ihmeessä ja maailman mielestä se on ookoo, koska Sia on niin cool ja julkkis.o_O
Ja vähänkö ärsyttävää hänelle itselleen. Yleensä jo pieni hiustuppo silmillä häiritsee, saati sitten kokonainen pehko peittämässä näkyvyyden.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Ja vähänkö ärsyttävää hänelle itselleen. Yleensä jo pieni hiustuppo silmillä häiritsee, saati sitten kokonainen pehko peittämässä näkyvyyden.
Mä luulen ettei se kotona mee noin.
Eihän se näkis ees keittää kahvia.

Tän rillit painaa varmaan kilon:

13-3-8683324.jpg

• Tykkää
Reactions: Elena777
Li on luonnonkaunis, ja saattaisi mennä pilalle meikin kans. Mut kyllä mä näkisin mieluusti valokuvan jossa sille on tehty joku Hollywood-smoky eyes -meikki. Iho on tuossa kuvassa huono, ohut kerros meikkivoidetta ois ollu jees.

Andersson%20Li_web_6899.jpg

Yhteistyössä