N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Jari Sillanpään:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Janne Raappana. Niiin hyvännäköinen ja hyvä laulamaan. Hyvä isä.
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Jari Sillanpään:heart:
Ja sit sä olist taas puutteessa
:ashamed: :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Jari Sillanpään:heart:
Voi olla joo![]()
Mut ku se on niiiin ihq![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Jari Sillanpään:heart:
Voi olla joo![]()
Mä tykkäsin pikkutyttönä tosi paljon Jarista, pussailin sen kuvia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja nainen:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Jari Sillanpään:heart:
Voi olla joo![]()
Mä tykkäsin pikkutyttönä tosi paljon Jarista, pussailin sen kuvia![]()
Niin siis mä tykkään vieläkin, ihan oikeestiE nyt sentään kuvia oo pussaillu kuiteskaan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:voihan sitä Hectoriakin sanoa iskelmäartistiksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Ketkä kaikki, jo lueteltujen lisäks on iskelmäartisteja? Miks miulle ei tuu ketään mieleen.. :ashamed:
Pitääkö lähteä kuukkeloimaan..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Ketkä kaikki, jo lueteltujen lisäks on iskelmäartisteja? Miks miulle ei tuu ketään mieleen.. :ashamed:
Pitääkö lähteä kuukkeloimaan..![]()
Pepe Wilberg, Kisu, Mikko Alatalo =)