Siis että nuori tytär odottaa vauvaa jne.. Mitä heille nyt kuuluu? Onko raskaus sujunut hyvin ja joko on ultrassa käyty tms tms?
Tuli vaan mieleen, kun en enää nimimerkkiä muista..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Siis että nuori tytär odottaa vauvaa jne.. Mitä heille nyt kuuluu? Onko raskaus sujunut hyvin ja joko on ultrassa käyty tms tms?
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Alkuperäinen kirjoittaja tietäjä:Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Juups, mulla ei ole muutakaan tekemistä nyt, kuin tietää muiden tietoja ja jaella niitä muille nopeasti.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja tietäjä:Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Juups, mulla ei ole muutakaan tekemistä nyt, kuin tietää muiden tietoja ja jaella niitä muille nopeasti.![]()
kaksplussalaisten tiimarivihko ?
Auts.Alkuperäinen kirjoittaja tietäjä:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Alkuperäinen kirjoittaja tietäjä:Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
kaksplussalaisten tiimarivihko ?
Niitä tiimarivihkoja löytyy sini-, puna ja viherkantisina kaikkia viitenä kappaleena, joten varokaa mammat, kohta teidät luurangot kolisee kaapista ulos!![]()