Kenestä yleisesti inhotusta julkusta pidät?

  • Viestiketjun aloittaja Nanna
  • Ensimmäinen viesti
Nanna
Eli onko joku julkkis, jota useimmat tuntuvat vihaavan, mutta josta ite tykkäät?
Tai päinvastoin, onko joku julkku jota lähes kaikki rakastaa mutta jota itse et voi sietää?

Tämmöinen tuli vaan mieleen, kun seurailin jotakin keskustelua Martina Aitolehdestä. Kaikki haukkuivat ja inhosivat ja mä itse taas diggailen kyseistä naista. Mun mielestä siinä vaan on munaa! On just sitä mitä on eikä kumartele ketään. Ja mun mielestä on kauniskin, harmi vaan että pumppailee sitä Botoxia niin paljon huuliinsa.
 
tj
Anne-Mari Berg. Tosin en tiedä, onko hän erityisen inhottu.

Ei ehkä vaikuta erityisen sivistyneeltä, mutta on mukavan oloinen. Itseasiassa muutama hänen kanssaan tekemisissä ollut tuttu onkin todennut mukavaksi.
 
bdt
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:
Saimi Nousiainen, Pasi Rautiainen...
Perustelut : Saimi on järkevä, vaikkei heti uskoisi. Puhuu vaan niin kovalla ja rumalla äänellä että monet ei jaksa kuunnella.
Pasin kaltaisia futispersoonia pitäisi olla lisää, myös helvetin hauska mies joka on myös älykäs. Ulkonäkö hämää.
 
r
Mä en ennen itse pitänyt Ellen Jokikunnaksesta, mutta sitten luin hänen MeNaisten haastattelun ja mielipide muuttui, vaikutti sen perusteella ainakin tosi fiksulta ja miellyttävältä ihmiseltä. En tiiä, onko Ellen niin vihattu yleisesti, mutta kuitenkin...
 
bdt
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Martinasta, A-L Härkösen kirjoista pidän paljon vaikka niitä parjattu, Sofi Oksanen on suorastaan idolini.
Hei Kiitos, unohdin Sofi Oksasen.

Olen nähnyt hänen hiippailevan Helsingissä ennen kuin hän löi läpi. Sitten alkoi kuulua sieltä täältä. Ja vasta tänä vuonna luin Puhdistuksen.
Aivan uskomaton nainen ja kuulin myös radiosta hänen haastattelunsa.
Tommy Tabermanin jälkeen parasta mitä Suomen "älymystölle" voi tapahtua on Sofi Oksanen.
 
sheddon
Martinasta pidän minäkin. Joku siinä vaan iskee, kenties se röyhkeys olla just sellanen ku tykkää. Jotenki uskoisin, että provosoi ihmisiä tahallaan kertomalla esim tissileikkauksensa, imetysjutut sun muut lehdille. Jos näin on - Arvostan :D
 

Yhteistyössä