Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26230095:Ap on hyvä ja etsii ketjuja jossa tää nyt on jo käsitelty. Jos on jotain sanomista, voi laittaa myös yksityisviestiä. Vastaan mielelläni sitä kautta mieltä askaruttaviin kysymyksiin.
Johan se ketju linkitettiin ja lueskelin sitä =)
Onneksi ap on hyvyyden jättiläinen, kun pitää vielä tästä vanhasta asiasta tulla tänne parjausavauksia tekemään.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26230110:Sieltä löytyy varmasti monia muitakin ketjuja jahka haulla viitsii hakea ja saat sen paljon kaipaamasi selityksenkin niin ei tarvitse sitten vinkua enää. Voin vastata myös yksityisviestiin jos kovasti hangertaa asia mielessä.
Mulle jäi nyt susta tää mielikuva zorge. Valheista jää aina kiinni paitsi siis täällä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26230457:No sitten jäi. Mutta kuten sanoin voipi varmaan haualla etsiä jos niin kiinnostaa ja voin itsekin vastailla ystityisviestillä. Ei tarvitse sitten heitellä noita kommentejaan joka ketjussa tai tehdä uutta aloitusta enää =)
Mulle jäi nyt susta tää mielikuva zorge. Valheista jää aina kiinni paitsi siis täällä![]()
Jaa en ole käynyt pariin kk palstalla ja onko se mun vika kun mun viimenen mielikuva on jostain joka puhuu paskaa???
Minulla (ja epäilemättä monella muullakaan ) ei ollut sinusta ennen tätä oikein minkäänlaista mielikuvaa. Nyt on mielikuva reppanasta toistelee aukoo vanhoja perättömiä juttuja siinä toivossa että pääsee parjaamaan jotakuta.
Kuinka monta aloitusta siitä aiheesta olisi mielestäni minun syytä tehdä?
Entä kuinka monta viikkoa ja kuukautta eteenpäin?
Ehkä vuosiakin?
![]()
Minulla (ja epäilemättä monella muullakaan ) ei ollut sinusta ennen tätä oikein minkäänlaista mielikuvaa. Nyt on mielikuva reppanasta toistelee aukoo vanhoja perättömiä juttuja siinä toivossa että pääsee parjaamaan jotakuta.
Kuinka monta aloitusta siitä aiheesta olisi mielestäni minun syytä tehdä?
Entä kuinka monta viikkoa ja kuukautta eteenpäin?
Ehkä vuosiakin?
![]()
Kuule mummi, en käy täällä kun muutaman kk välein ja ekaa kertaa helmikuussa ylipäätään ja oikeesti, sun mielipitees minusta muutaman viestin verran voit työntää pers reikääs ja syvälle sinne kiitos![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26230583:No tämäkin kyllä varmasti muistetaan. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26230095:Ap on hyvä ja etsii ketjuja jossa tää nyt on jo käsitelty. Jos on jotain sanomista, voi laittaa myös yksityisviestiä. Vastaan mielelläni sitä kautta mieltä askaruttaviin kysymyksiin.