Kenes tää äijä olikaan :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinaColada
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ap on hyvä ja etsii ketjuja jossa tää nyt on jo käsitelty. Jos on jotain sanomista, voi laittaa myös yksityisviestiä. Vastaan mielelläni sitä kautta mieltä askaruttaviin kysymyksiin.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26230095:
Ap on hyvä ja etsii ketjuja jossa tää nyt on jo käsitelty. Jos on jotain sanomista, voi laittaa myös yksityisviestiä. Vastaan mielelläni sitä kautta mieltä askaruttaviin kysymyksiin.

Johan se ketju linkitettiin ja lueskelin sitä =)

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26230110:
Sieltä löytyy varmasti monia muitakin ketjuja jahka haulla viitsii hakea ja saat sen paljon kaipaamasi selityksenkin niin ei tarvitse sitten vinkua enää. Voin vastata myös yksityisviestiin jos kovasti hangertaa asia mielessä.

Mulle jäi nyt susta tää mielikuva zorge. Valheista jää aina kiinni paitsi siis täällä :D

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26230457:
No sitten jäi. Mutta kuten sanoin voipi varmaan haualla etsiä jos niin kiinnostaa ja voin itsekin vastailla ystityisviestillä. Ei tarvitse sitten heitellä noita kommentejaan joka ketjussa tai tehdä uutta aloitusta enää =)

Jaa no iteppä tätä nostelet en minä :D

Jaa en ole käynyt pariin kk palstalla ja onko se mun vika kun mun viimenen mielikuva on jostain joka puhuu paskaa???

Minulla (ja epäilemättä monella muullakaan ) ei ollut sinusta ennen tätä oikein minkäänlaista mielikuvaa. Nyt on mielikuva reppanasta toistelee aukoo vanhoja perättömiä juttuja siinä toivossa että pääsee parjaamaan jotakuta.

Kuinka monta aloitusta siitä aiheesta olisi mielestäni minun syytä tehdä?
Entä kuinka monta viikkoa ja kuukautta eteenpäin?
Ehkä vuosiakin?

:D

Minulla (ja epäilemättä monella muullakaan ) ei ollut sinusta ennen tätä oikein minkäänlaista mielikuvaa. Nyt on mielikuva reppanasta toistelee aukoo vanhoja perättömiä juttuja siinä toivossa että pääsee parjaamaan jotakuta.

Ehkä vuosiakin?

Peesien peesi.

Vähän surullista. : /

Ehkä vuosiakin?

Kuule mummi, en käy täällä kun muutaman kk välein ja ekaa kertaa helmikuussa ylipäätään ja oikeesti, sun mielipitees minusta muutaman viestin verran voit työntää pers reikääs ja syvälle sinne kiitos :)

Mä muistan kanssa tän jutun! :D Niiiin noloa!! Turha yrittää nyt jälkeenpäin selitellä, että se oli vitsi. Ei ollut! Kyllä jäi kiinni valheesta niin ,että oksat pois. :D
Nyt nää p*rseennuolija mustat yrittää puolustella nöppöstä, mutta turhaan. Kyllä kaikki jotka silloin palstaili tietää mikä oli homman nimi. Niin selvästi jäi rysänpäältä kiinni, että ei enempää voi jäädä.
Säälittävää... :D

• Tykkää
Reactions: PinaColada
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;26230095:

Miksi mä laittasin sulle yv? Nolona olet kun joku otti tän esiin. Tää nyt jäi mulle mieleen jostain helmikuulta zorge.

Ja mä en ymmärrä miksi ei voisi olla vitsi? Onhan näitä nyt ennenkin tälläisiä ollut. Ehkä ei vain halunnut oikeasti omaa miestään tänne laittaa ja ajatteli että vitsi ymmärrettäisiin?
Ihan se ja sama mulle tosin, vaikka olisikin ollut "tosissaan", tää on hei nettipalsta, kuka tahansa voi täällä
Esittää mitä tahansa. Ne "oikeat" kaverit kannataa sitten etsiä muualta ja heiltä sitten toivoa erillaista rehellisyyttä,

Yhteistyössä