Kenenkään muun tuttu kääntynyt islamiksi/ alkanut pohtimaan islamistisia aatteita?

Mun mies on hurahtanut nyt siihen, mun ihan umpisuomalainen mies.
ei syö sianlihaa, jouluakin vietetään pitkin hampain. Ja silloin kun mulla on menkat en saa laittaa ruokaa muille. se kyllä sopii mulle en valita, mutta on vain outoa. Nimensä hän tahtoisi Bin Pentti Farikseksi :eek: Sisitä myssyäkin o alkanut pitämään, aina kun lähdemme mökille, hän laittaa sen jo ajon aikana päähän ja jotenkin valmistatuu henkistymään
 
Nomen est Omen
ottaisit ees faktoista selvää et provo ois uskottavampi :whistle:
joo-o..se hatun pitäminen pelkästään tekee muslimiksi aikovan..
ja menkoissa ruoan tekokielto liittyy kylläkin iiihan muuhun uskontoon..liekö johonki katoliseen tms ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Normiäippä:
No en tiedä mitä uskontoa on en suoraan sanottuna ymmärrä enää miehen höpinöitä enkä jaksa keskittyä. Ehkä se o joku sen oma uskonto/uusi uskonlahko? Pitää kysyä mieheltä tarkemmin että voin infota tänne
Joo kysy ehdottomasti :D
 
mm
sehän on hienoa että tässä paatuneessa rasistisessa ennakkoluuloisessa yhteiskunnassa on vielä ihmisiä ketä kiinostaa lähentyä jumalaa. oli se sitten minkä uskonnon kautta tahansa! Toivottavasti miehesi jaksaa asenteestasi huolimatta! Tsemppiä hänelle!
 
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
sehän on hienoa että tässä paatuneessa rasistisessa ennakkoluuloisessa yhteiskunnassa on vielä ihmisiä ketä kiinostaa lähentyä jumalaa. oli se sitten minkä uskonnon kautta tahansa! Toivottavasti miehesi jaksaa asenteestasi huolimatta! Tsemppiä hänelle!
Mikä mun asenteessa on vikana? Mähän sanoin että on ihan ok minulle että saan joskus taukoa ruuanlaitossa, eihän minun tarvitse itse kääntyä uskoon tukeakseni miestäni?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
sehän on hienoa että tässä paatuneessa rasistisessa ennakkoluuloisessa yhteiskunnassa on vielä ihmisiä ketä kiinostaa lähentyä jumalaa. oli se sitten minkä uskonnon kautta tahansa! Toivottavasti miehesi jaksaa asenteestasi huolimatta! Tsemppiä hänelle!
Mihin se jumala tarvitsee typeriä rituaaleja? Vahvassa uskossa voi olla ilman niitä, oli kyse mistä tahansa uskonnosta.
 
mie oon musse
täti ja jos menkat niin ainoot asiat mitä ei saa tehdä on lukea Koraania, rukoilla ja harrastaa aviollisia iloja ..eipä se muutenkaan olis kivaa :x ...

nimeeni en oo muutanut kuin sukunimee sillon melkein 20v siten kun menin naimisiin..ei se oo mikään pakko..

ja minkään vaatteen ..siis erikoisemman kuin tavis vaatteiden pitäminen ;) ei oo mitenkään missään määrätty..

eikä vaimo saa olla tohvelin alla OIKEESSA ISLAMISSA... nainen on ihan yhtä tasavertainen töihin ja mihin muuhun tahansa kuin mieskin.. paitsi johtamaan perjantai rukousta..

nainen kun tavallaan *heikottaa* miehiä.. niin ei ole suotavaa naisten "kekkuloida" miesten nenän edessä.. :D olipa hyvin selitetty..

oikee islam on hirmusen helppoo kun sitä ei ala veivaamaan kenenkään *olevinaan kaikkitietävän* ihmisen mielen mukaan..

oikee muslimi uskoo Jeesukseen, ja ottaa oppinsa koraanista ja profeetan hadotheista eli opetuksista.. ei esim siitä että eräs vanhempi helsingissä vaikuttava suomalaissyntyinen mies sanoo * mene itikseen ja ala paasaamaan siitä että sika on likainen eläin*..toi oli esimerkki siis.. ei koskaan kaiketi tapahtunut..

hulluja ja uskontoa vääristäviä ovat ne jotka tekevät rikoksia ja mitä tahansa katastrofeja islamin nimeen..

oikea islam ei lietso sotimaan
 
miepä
Alkuperäinen kirjoittaja Normiäippä:
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
sehän on hienoa että tässä paatuneessa rasistisessa ennakkoluuloisessa yhteiskunnassa on vielä ihmisiä ketä kiinostaa lähentyä jumalaa. oli se sitten minkä uskonnon kautta tahansa! Toivottavasti miehesi jaksaa asenteestasi huolimatta! Tsemppiä hänelle!
Mikä mun asenteessa on vikana? Mähän sanoin että on ihan ok minulle että saan joskus taukoa ruuanlaitossa, eihän minun tarvitse itse kääntyä uskoon tukeakseni miestäni?
tiedän että jokainen joka haluaa muslimiksi on pakotettu tekemään päätös ihan itsenäisesti.. kukaan ei voi pakottaa ketään muslimiksi, koska silloin ei ole oikea muslimi.
 
heh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Islam on MIESTEN uskonto, joss naiselle näytetään kaapin paikka, joten en yhtään ihmettele jos mies haluaa muslimiksi.
Pitää ehdottaa omallekin miehelle että alkasi muslimiksi ettei tarvi kokata kuin 3 viikkoa kuussa :)
 
Jaa...
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Islam on MIESTEN uskonto, joss naiselle näytetään kaapin paikka, joten en yhtään ihmettele jos mies haluaa muslimiksi.
Pitää ehdottaa omallekin miehelle että alkasi muslimiksi ettei tarvi kokata kuin 3 viikkoa kuussa :)
Se vaan ei kuulu Islamiin, joten sun täytyy keksiä joku muu usko miehellesi..
 
Tää oli kyllä illan kohokohta :LOL:

Mulla on monikin kaveri kääntynyt muslimiksi. Ensin ovat löytäneet kivan miehen, sitten tutustuneet heidän kauttaan miehen kaverien vaimoihin jotka suomalaisia käännynnäisiä ja sitä kautta varmaan alkaneet tutkimaan islamia ja kääntyneet muslimiksi tai sitten kääntyneet vaan miehen takia. Mitä olen heitä kuunnellut uskoisin että ihan oikeasti uskovat että islam on totuus eikä vain ukkoa miellyttääkseen ole kääntyneet.

Tjaah... mietin joskus miksi kaikki kaverit on kadonneet, niin kieltämättä jos laskeskelen, niin suurimmalla osalla mun lapsuuden kavereista on ulkomaalainen ukko ja ovat muslimeita. Lisäksi asuvat toisilla paikkakunnilla. Kaippa siinä vanhat kaverisuhteet jää ja uudet tulee kuvioihin ... tai jotain.
 

Yhteistyössä