M Miuku-Mauku Aktiivinen jäsen 23.07.2005 1 714 0 36 01.01.2009 #1 Pitäiskö sen nuken pitää jotain ääntä?
P papuski Vieras 01.01.2009 #2 Meillä ääni kuuluu potasta, ei nukesta vissiin pitäisi kuulua mitään. Korjatkoon joku jos olen väärässä
Meillä ääni kuuluu potasta, ei nukesta vissiin pitäisi kuulua mitään. Korjatkoon joku jos olen väärässä