kenen parisuhde on hiipumass ja miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kristiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kristiina

Vieras
meillä on!ei enää seksi juuri huvita ja mieheni alkaa tuntua ei miltään!en jaksa välittää enää vaikka joka viikonloppu olis viihteellä!ei vaan jaksa enää noteerata koko miestä!blaah...

VÄLILLÄ ON OLLU HIIPUMISIA. MUTTA AINA PÄÄSTY NIIDEN YLI.. YHTEISEN AJAN PUUTTUMINEN JA TOISEN HUONOT PUOLET VAAN ON KOROSTUNUT, MUTTA OLLAAN PÄÄTETTY JATKAA JA AINA RAKASTUTTU UUDELLEEN.
ei pitäny isolla

Meillä syntyi vauva ja sitten tuli muutto uuteen kaupunkiin, missä ei ollut yhtään tuttuja. Mieheni halusi lasta kovasti, mutta mitään käsitystä hänellä ei lastenhoidosta ollut. Nyt on vuosi kulunnut kun lapsemme syntyi ja itse mietin, että kuinka paljon olisi helpompaa olla kahdestaan lapsen kanssa. Ei menisi hermot siihen, että ilmoitetaan, että tänään siivotaan. Kun aloitetaan siivoaminen, niin mies tuo lapsen viereen ja häviää itse jonnekkin muualle. Koita siinä siivota, kun lapsi oppinut kävelemään juuri ja kaikki paikat ja tavarat olisi käännettävä.
Itse mennään ja tehdään mitä halutaan, mutta en itse muista, että olisin käynyt edes puolen tunnin kävelylenkillä ilman lasta. Nyt työt alkanut ja hermo lepää työmaalla ;)

Alkuperäinen kirjoittaja kristiina:
meillä on!ei enää seksi juuri huvita ja mieheni alkaa tuntua ei miltään!en jaksa välittää enää vaikka joka viikonloppu olis viihteellä!ei vaan jaksa enää noteerata koko miestä!blaah...

Sama täällä ja nuorille vois sanoa, että ollaan oltu 34 vee naimisissa. Mutta ei se mitään meikäläisellä on kuitenkin elämää. En kaipaa mitään uutta seksikumppania, vaan sellaista kulttuurihenkistä samanlaista pappaa tai mummoa, joka lähtis esim matkustamaan minne tahansa.

Yhteistyössä