K
KYLLÄ
Vieras
Kenen palstalaisen kirjotelmat on saanut sut ärsyyntymään kunnolla?
Huumekoira on mielestäni saanut mut ärsyyntymään koviten.
Huumekoira on mielestäni saanut mut ärsyyntymään koviten.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Joo, muakin ärsyttää sellainen ote, että on pakko olla jotain vastaan ja pakko takertua sellaisiin viesteihin, joissä saattaa kyteä tappelun siemeniä..täällä ei minusta ole selkeästi minkäänlaista kepeää keskustelukulttuuria olemassakaan..sellaista leikkimielistä jutustelua, jossa hieman saapi höpsötelläkin...tai no ehkä joskus ja joidenkin toimesta, mutta noin yleisesti vallalla on enempi sellainen 'tulentänneulostamaanpäivänstressinivieraidenihmistenpäälle'-meininki. :headwall:
Mua ärsyttää lähinnä nää 'maahanmuuttokriittiset' ja 'sosiaalipummauskriittiset' huumorintajuttomat tapaukset.
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Joo, muakin ärsyttää sellainen ote, että on pakko olla jotain vastaan ja pakko takertua sellaisiin viesteihin, joissä saattaa kyteä tappelun siemeniä..täällä ei minusta ole selkeästi minkäänlaista kepeää keskustelukulttuuria olemassakaan..sellaista leikkimielistä jutustelua, jossa hieman saapi höpsötelläkin...tai no ehkä joskus ja joidenkin toimesta, mutta noin yleisesti vallalla on enempi sellainen 'tulentänneulostamaanpäivänstressinivieraidenihmistenpäälle'-meininki. :headwall:
Mua ärsyttää lähinnä nää 'maahanmuuttokriittiset' ja 'sosiaalipummauskriittiset' huumorintajuttomat tapaukset.
suomen pisin lauseko??!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä inhoon tota yli kaiken että pitää kirjottaa miljoona sanaa peräkkäin.. perseestä lukee..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:scarlettin, puhetyyli.. "lähetäänkö hampurilaaaaaaaselle.." aaarg!
sitte savanna joka jatkuvasti puhuu rahasta.
Huumekoira on tekopyhä.
Alkuperäinen kirjoittaja marquis de sade:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:scarlettin, puhetyyli.. "lähetäänkö hampurilaaaaaaaselle.." aaarg!
Huumekoira on tekopyhä.
mua ärsyttää toi scarletin tyyli kans
Alkuperäinen kirjoittaja marquis de sade:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:scarlettin, puhetyyli.. "lähetäänkö hampurilaaaaaaaselle.." aaarg!
Huumekoira on tekopyhä.
Huumekoira on tekopyhä.
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja marquis de sade:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:scarlettin, puhetyyli.. "lähetäänkö hampurilaaaaaaaselle.." aaarg!
Huumekoira on tekopyhä.
No kyllä senkin kestäis jos asenne olis hieman muuta :snotty: