Kenen palstalaisen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KYLLÄ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
enkö määki pääsis jo tämmösiin, aina odotan niin innolla :snotty: mua ärsyttää useimmiten vaan se, ettei mun (omasta mielestä todella hyvät) pointit mee aina perille, vaan kommenteissa takerrutaan yksityiskohtiin mitkä on ihan sivuseikkoja.

Itse palstakulttuurissa (hei hieno uus sana!) ärsyttää se, että miten vähän loppupeleissä asioista voidaan keskustella yleisellä tasolla, avarakatseisesti. Kovin monella on niin pieni näkökenttä, että se näkyy sitten hyökkäyksinä ja herneinä nenissä, kun ollaan eri mieltä asioista.

Joo, muakin ärsyttää sellainen ote, että on pakko olla jotain vastaan ja pakko takertua sellaisiin viesteihin, joissä saattaa kyteä tappelun siemeniä..täällä ei minusta ole selkeästi minkäänlaista kepeää keskustelukulttuuria olemassakaan..sellaista leikkimielistä jutustelua, jossa hieman saapi höpsötelläkin...tai no ehkä joskus ja joidenkin toimesta, mutta noin yleisesti vallalla on enempi sellainen 'tulentänneulostamaanpäivänstressinivieraidenihmistenpäälle'-meininki. :headwall:

Mua ärsyttää lähinnä nää 'maahanmuuttokriittiset' ja 'sosiaalipummauskriittiset' huumorintajuttomat tapaukset.

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Joo, muakin ärsyttää sellainen ote, että on pakko olla jotain vastaan ja pakko takertua sellaisiin viesteihin, joissä saattaa kyteä tappelun siemeniä..täällä ei minusta ole selkeästi minkäänlaista kepeää keskustelukulttuuria olemassakaan..sellaista leikkimielistä jutustelua, jossa hieman saapi höpsötelläkin...tai no ehkä joskus ja joidenkin toimesta, mutta noin yleisesti vallalla on enempi sellainen 'tulentänneulostamaanpäivänstressinivieraidenihmistenpäälle'-meininki. :headwall:

Mua ärsyttää lähinnä nää 'maahanmuuttokriittiset' ja 'sosiaalipummauskriittiset' huumorintajuttomat tapaukset.

suomen pisin lauseko??! :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:

suomen pisin lauseko??! :whistle:

Saa keksiä pidemmänkin...jos haluaa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja marquis de sade:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
scarlettin, puhetyyli.. "lähetäänkö hampurilaaaaaaaselle.." aaarg!
sitte savanna joka jatkuvasti puhuu rahasta.
Huumekoira on tekopyhä.

mua ärsyttää toi scarletin tyyli kans

Myönnän että muakin ärsyttää se.
Älä scarletti suutu. B)

Huumekoira on tekopyhä.

Tuo kirjoitustyyli on kyllä kieltämättä aika hölmö, mutta scarlett on muuten mukava palstapersoona.

Huumekoira on tekopyhä.

No kyllä senkin kestäis jos asenne olis hieman muuta :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Huumekoira on tekopyhä.

No kyllä senkin kestäis jos asenne olis hieman muuta :snotty:

Siis mulla asenne ihan kohallaa ja scarlet on ihan mukava, mutta en kestä tota puhetyyliä... mua harva asia ottaa päähän, ja toi on yks niistä harvoista.. :D

Yhteistyössä