Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Hono,en mää enää töissä ole,homeperseenä kotona palstailen B)
Isukkia on rokotettava :attn:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Hono,en mää enää töissä ole,homeperseenä kotona palstailen B)
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:http://www.aijaa.com/v.php?i=2785118.jpg tässä on savanna![]()
Sullahan on ihan mustat hiukset, mä luulin et oot blondi =)
Niin mäki oon aina kuvitellu!!!Onko värjätty vai aito tukka kuvassa?
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Äiti40plusplus ja jätkä... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kyl sää vielä joskus näätkin Muru. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Rouva :heart: Rajatapauksen :snotty:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Olin yllättynyt, että joku halusi mun pärstän nähdä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:[
Mä haluun kaiken minkä muutkin :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Olin yllättynyt, että joku halusi mun pärstän nähdä![]()
Voi tosin olla että näät ensin mun pärstän ihan livenä, ennenkuin ehdin kuvaani saada näytille.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kyl sää vielä joskus näätkin Muru. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Rouva :heart: Rajatapauksen :snotty:![]()
Siihen mä vähän luotankin![]()
![]()
No tottakai sääkin nährä Murunen.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Määki haluun nähdä Rajiksen (heittäytyy lattialle)
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Kukaan ei halua nähdä mua |O
Ja mulla on sentään uusi, upea kuvakin profiilissa... :'( :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Olin yllättynyt, että joku halusi mun pärstän nähdä![]()
Mä haluun kaiken minkä muutkin :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Klonkun pärstä vois olla ihan kiva, mut hajottas varmaan lopullisesti tämän orastavan siamilaisuuden johon jo särökin löytyi :'(![]()