Kenen palstailijan kuvan haluaisit nähdä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Olin yllättynyt, että joku halusi mun pärstän nähdä :D

Hei KOTIKIRVES!!! Saisinko minäkin jos oikein kauniisti pyytäisin? Mulla on NIIN selkeä visio susta ja haluaisin nähdä pitääkö se paikkansa. Jooko kiltti?? :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Rouva :heart: Rajatapauksen :snotty: :D
Kyl sää vielä joskus näätkin Muru. :saint:

Siihen mä vähän luotankin :D :whistle:
Voi tosin olla että näät ensin mun pärstän ihan livenä, ennenkuin ehdin kuvaani saada näytille. :D Ai kuka väittää mua hitaaksi. :saint:

Aurinkokuntahan oli eräässä Kaksplus-lehdessä. :whistle: Silloin "vasta" 7 lasta. Eikä ainakaan silloin näyttänyt väsyneeltä, eikä näkyny tummia silmänalusia, joita joku tässä ketjussa pohti. :) :D

Mun täytyy nyt kuulkaa tulla kertomaan =D. KKK ei vastannut YHTÄÄN mun mielikuviani.

Kerronpa millainen KKK oli mun mielestäni: goottityttö, jolla pitkät ja paksut mustaksi värjätyt hiukset. Ehkä muutama violetti raita. Pikkaisen pyöreä (silleen nätisti), lävistyksiä kasvoissa ja tuima ilme. Kaunis kyllä mutta sellainen kiukkuisen näköinen ja ylpeä. Ja vaatteet siis mustat ja samettia sun muuta paljon.

Eli kaunis ja upea, mutta tosiaan sellainen luotaantyötävän näköinen, sellainen joka lämpenee hitaasti vieraille ihmisille. Niin ja luulin KKK:n olevan nuorempi joka näyttää vanhemmalta.

Sen verran voin kertoa että kaunis nainen, vanhempi kuin luulin mutta näyttää nuoremmalta. Eikä MIKÄÄN mun mielikuvista pitänyt paikkaansa :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Olin yllättynyt, että joku halusi mun pärstän nähdä :D

Mä haluun kaiken minkä muutkin :saint:

Klonkun pärstä vois olla ihan kiva, mut hajottas varmaan lopullisesti tämän orastavan siamilaisuuden johon jo särökin löytyi :'( :D

Olen immareltu että niin moni haluaa nähdä kuvani! :) Sen voi kyllä bongata erään mallitoimiston listoilta, mutta en aio kertoa minkä enkä myöskään etunimeäni.

Rintaleikkauksessa en ole vielä ollut, leikkausaika on varattuna lokakuussa, sen jälkeen voin harkita alastonkuvan vilauttamista täällä... :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Klonkun pärstä vois olla ihan kiva, mut hajottas varmaan lopullisesti tämän orastavan siamilaisuuden johon jo särökin löytyi :'( :D

Jos uskallat, nii laita yytä, johan täällä on pari muutakin mun tylsän pärstän nähny B)

Yhteistyössä