Kenen mies oli se jonka kanssa chattailin viime yönä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sinkku

Vieras
Olin suomi24 chatissa viime yönä. Siellä oli yksikin ukkomies jonka vaimo ja lapset olivat nukkumassa ja mies olisi vaikka samantien tullut taksilla mun luo harrastaan seksiä. Kysyin miksei hommaile vaimonsa kanssa. Vaimo ei kuulemma halua. Mua lähinnä säälittää tollanen. Pidetään kulissit pystyssä ja leikitään jotain perheidylliä. Mies sanoi suoraan pettäneensä ennenkin. Tosin nyt ei siis pettänyt koska mä en sekaannu varattuihin. Sinkku olen ja sinkkumiestä etsin tositarkoituksella.

No netissähän nyt chattaillessa voi kuka vaan esittää mitä vaan, että ei sitä aina tiedä onko siellä toisessa päässä ollut edes joku naimisissa oleva kahden lapsen isä vai 18-vuotias äitin huoneen vieressä keikkuva maitoparta. :)

Mutta vaikka olisikin sitä mitä oli, niin meitä riittää moneen junaan ja osa jää asemalle.

Ajattelin vaan että vaimo saattais olla täällä mutta en sillä että ketään käräyttelisin, ei kuulu mulle mutta halusin ehkä herättää keskustelua siitä millaisia miehiä ja naisiakin tähän maailman mahtuu. Kun toiset ilmeisesti voi pettää ilman minkäänlaista huonoa omaatuntoa. Ja on totta että mies saattoi olla mitä tahansa muuta kuin mitä kertoili mutta olenpa live-elämässäkin tavannut miehiä jotka ovat heti valmiita pettämään. Enkä mä ole edes mikään maailman hehkein nainen, hyvin tavallinen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ajattelin vaan että vaimo saattais olla täällä mutta en sillä että ketään käräyttelisin, ei kuulu mulle mutta halusin ehkä herättää keskustelua siitä millaisia miehiä ja naisiakin tähän maailman mahtuu. Kun toiset ilmeisesti voi pettää ilman minkäänlaista huonoa omaatuntoa. Ja on totta että mies saattoi olla mitä tahansa muuta kuin mitä kertoili mutta olenpa live-elämässäkin tavannut miehiä jotka ovat heti valmiita pettämään. Enkä mä ole edes mikään maailman hehkein nainen, hyvin tavallinen.

kertoko paikkakuntaa? täällä erään vaimo kenen mies on jatkuvasti suomi24 chatissä..ja kieltää siellä olevansa?!?

Kertoi paikkakunnan. Missäs te asutte?
Mä oon kai niin naiivi että en tajua että joku voi valehdella tietonsa chatissa kun mä en osaa valehdella, en livenä enkä netissä.

Mä oon kai niin naiivi että en tajua että joku voi valehdella tietonsa chatissa kun mä en osaa valehdella, en livenä enkä netissä.

varsinais-suomi..en enempaa viitti paljastaa

Alkuperäinen kirjoittaja kerrotko:

varsinais-suomi..en enempaa viitti paljastaa

Ei ollu sun miehes. Pirkanmaa kyseessä viime yönä.

Yhteistyössä