Kenen mielestä sairaanhoitajan koulutus on vaikea? Ei todellakaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnimanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onnimanni

Vieras
itse olen siis sairaanhoitaja ja koulutus oli helppo, melkein kirjekurssi. Oppilaat suunnilleen opettivat toisiaan esitelmien ja luentojen muodossa. Joskus vähän harjoiteltiin ja harjoittelut siinä sivussa. Nyt työelämässä kyllä huomaa, että vanhanajan sairaanhoitajakoulutus on ollut paljon parempi, hyödyllisempi ja vaikeampi. Harmittaa kun kaikki on pitänyt opetella jälkikäteen kun koulutus ei tuonut oikein mitään!

Mä olen viimeistä luokkaa sitä vanhamuotoista koulutusta ja olen siitä tyytyväinen. Opetus oli erittäin hyvää, monipuolista, käytännönläheistä. Vaikea määritellä oliko se vaikeaa, mutta ainakin se oli hyvin työllistävää ja oli paljon esitelmänpitoa ym. Erittäin hyvä koulutus oli =)

Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Mä olen viimeistä luokkaa sitä vanhamuotoista koulutusta ja olen siitä tyytyväinen. Opetus oli erittäin hyvää, monipuolista, käytännönläheistä. Vaikea määritellä oliko se vaikeaa, mutta ainakin se oli hyvin työllistävää ja oli paljon esitelmänpitoa ym. Erittäin hyvä koulutus oli =)

niinhän se ennen olikin. Nykyään painotetaan enemmän filosofiaa kuin elvytystä, siis näin kärjistetysti. Meillä oli yhtä paljon kumpaakin!

Usein tuntuu, että meillä tärkeämpää on opiskella kaikenmaailman terveystieteitä ja suuria mahtavia teorioita ja sitten käytäntö jää vähemmälle. Onneksi harjoitteluja sentään on vielä paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Usein tuntuu, että meillä tärkeämpää on opiskella kaikenmaailman terveystieteitä ja suuria mahtavia teorioita ja sitten käytäntö jää vähemmälle. Onneksi harjoitteluja sentään on vielä paljon.

eiköhän sitäkin kohta vähennetä minimiin ja lisätään vaikka kulttuuria ja filosofiaa (toki mielenkiintoista)

Yhteistyössä